A/B testing

Čo to znamená

A/B testovanie webu predstavuje riadený experiment, pri ktorom sú aspoň dve rôzne verzie stránky ukazované rôznym návštevníkom s cieľom zistiť, na ktorej verzii dochádza k častejšiemu splneniu definovaného cieľa.

Viac info

Týmto testovanín možno testovať navigáciu, texty, ceny, obrázky, farby, rozloženie prvkov na stránke, ale aj texty v e-mailových newslettroch, ako aj vhodný čas na ich odosielanie.  Podstata A/B testovania spočíva v tom, že si pripravíte dva alebo viaceré varianty a potom ich náhodne zobrazujete návštevníkom e-shopu. Jeden používateľ bude mať na stránke produktu zelené a druhý červené tlačidlo, jeden tlačidlo s textom Kúpiť, druhý s textom Do košíka. Potom sa sleduje zvolená metrika, napríklad preklikovosť alebo nákupná konverzia. Po istom čase, keď už máme štatisticky relevantné výsledky, víťaznú verziu nasadíme ako finálnu na živý e-shop a experiment ukončíme.

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.