CTR
Čo to znamená
CTR je skratkou pre Click-Through Rate, čo v preklade do slovenčiny znamená mieru kliknutí. Predstavuje pomer medzi počtom kliknutí na reklamu a počtom zobrazení reklamy. Predstavuje pomer počtu kliknutí na reklamu k počtu zobrazení reklamy. Táto miera sa používa na meranie efektívnosti online reklamy a umožňuje porovnať úspešnosť jednotlivých reklám.
Viac info
CTR sa zvyčajne používa ako miera účinnosti reklamnej kampane na internete a vyjadruje, koľko percent návštevníkov kliklo na reklamu počas jej zobrazenia. Vypočíta sa ako podiel počtu kliknutí na reklamu a počtu jej zobrazení, pričom je zvyčajne vyjadrený v percentách. Vysoké CTR znamená, že reklama bola zaujímavá pre cieľovú skupinu a bola úspešná v dosahovaní pozornosti, čo viedlo aj k väčšej pravdepodobnosti konverzie. Vyššia miera preklikov môže viesť k vyššej návštevnosti webu alebo lepšiemu predaju produktov, je to pre mnohé firmy a inzerentov dôležitý ukazovateľ.
Najnovšie blogové články
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Optimalizácia dát v Ahrefs: Kľúčom sú MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čítania
Rýchlosť webov našich klientov sme zlepšili o viac ako štvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čítania
Red flagy v spolupráci s agentúrou
-
06.10.2025
-
4 min čítania
ChatGPT Shopping: čo to je, kto ho má dnes a ako sa naň pripraviť (aj mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čítania
Na čo si dať pozor pri prechode na novú e-commerce platformu: 6 najčastejších chýb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čítania
Upterdam 2025: e-shop pre e-shopy, aj celú komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čítania
Čo je to server-side Google Tag Manager a prečo by vás mal zaujímať?
-
18.09.2025
-
4 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!