CTR
Čo to znamená
CTR je skratkou pre Click-Through Rate, čo v preklade do slovenčiny znamená mieru kliknutí. Predstavuje pomer medzi počtom kliknutí na reklamu a počtom zobrazení reklamy. Predstavuje pomer počtu kliknutí na reklamu k počtu zobrazení reklamy. Táto miera sa používa na meranie efektívnosti online reklamy a umožňuje porovnať úspešnosť jednotlivých reklám.
Viac info
CTR sa zvyčajne používa ako miera účinnosti reklamnej kampane na internete a vyjadruje, koľko percent návštevníkov kliklo na reklamu počas jej zobrazenia. Vypočíta sa ako podiel počtu kliknutí na reklamu a počtu jej zobrazení, pričom je zvyčajne vyjadrený v percentách. Vysoké CTR znamená, že reklama bola zaujímavá pre cieľovú skupinu a bola úspešná v dosahovaní pozornosti, čo viedlo aj k väčšej pravdepodobnosti konverzie. Vyššia miera preklikov môže viesť k vyššej návštevnosti webu alebo lepšiemu predaju produktov, je to pre mnohé firmy a inzerentov dôležitý ukazovateľ.
Najnovšie blogové články
Kontaktujte nás
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Konzultácia zadarmo
S čím by ste potrebovali pomôcť?
Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú
Potrebujete ešte s niečím pomôcť?
Vyberte si ďalšiu oblasť