Aké výhody so sebou prináša B2B e-shop?

Hromadné objednávky

Hromadné objednávky

Objednávka v B2B segmente často vzniká počas dňa ako súbor požiadaviek od viacerých obchodných zástupcov. Pomocou jednoduchého importu XLS/CSV súboru s desitkami EAN kódov a počtami kusov si na pár klikov vytvoria objednávku s aktuálnymi cenami a dostupnosťou.

Vždy aktuálne dáta

Vždy aktuálne dáta

B2B zákazníci potrebujú pracovať s čo najpresnejšou dostupnosťou, aby vedeli aký počet kusov si môžu objednať a za akú cenu. S BUXUSom sa vieme prepojiť na akýkoľvek ERP systém. Zabezpečíme online synchronizáciu cien a dostupnosti medzi ERP systémom a e-shopom, aby vaši zákazníci mohli pracovať s tzv. real time dátami.

Produktový katalóg na mieru

Produktový katalóg na mieru

Určite sú aj vaši zákazníci naučení nakupovať podľa špeciálnych identifikátorov či noriem, ktoré B2C segment nepozná. Preto vytvárame produktové katalógy na mieru, ktoré zobrazujú všetky špecifické vlastnosti produktov, aby sme uľahčili prácu zákazníkom a mohli im zobraziť akékoľvek informácie o produktoch.

Rezervácia nedostupných produktov

Rezervácia nedostupných produktov

B2B portál môže na základe údajov o dostupnosti z ERP systému automaticky identifikovať produkty, ktoré nie sú aktuálne dostupné a zaradiť ich do rezervácií. Pri opätovnom prihlásení si ich zákazník v prípade dostupnosti presunie rovno do košíka.

Podpora obchodných zástupcov

Podpora obchodných zástupcov

Personalizované rozhranie po prihlásení zobrazí obchodným zástupcom všetky potrebné informácie o zákazníkovi. Pred stretnutím alebo aj počas neho bude môcť obchodný zástupca analyzovať nákupné správanie daného B2B zákazníka a záujem o produkty. Na základe týchto údajov mu bude vedieť lepšie poradiť pri výbere alebo prispôsobiť cenotvorbu na špecifickú skupinu produktov.

Automatizácia procesov

Automatizácia procesov

Prepojením s ERP systémom dokážeme minimalizovať vstupy obsluhy v procese vzniku a života objednávky. E-shop objednávku zapíše a odošle do ERP systému. Výsledkom sú podklady pre sklad, ktorý objednávku skompletizuje a pripraví na odoslanie. Faktúry a dodacie listy bude mať B2B zákazník kedykoľvek dostupné v e-shope. 

Optimalizácia nákladov

Optimalizácia nákladov

Náklady na pracovnú silu sa postupne zvyšujú a robiť objednávky tradičným spôsobom je veľmi drahé. Okrem toho ručné objednávky často nesú so sebou chyby, kvôli ktorým vznikajú ďalšie náklady na reklamáciu, komunikáciu a výmenu tovaru. Odoslaním objednávky cez B2B e-shop ušetríte vy a vaši zákazníci čas a peniaze.

Cenové hladiny, percentuálne zľavy a individuálne ceny

Cenové hladiny, percentuálne zľavy a individuálne ceny

História objednávok

História objednávok

Zákazníci budú mať k dispozícii prehľadnú históriu objednávok, z ktorých si budú môcť pohodlne vytvárať nové objednávky.

Ukážkové projekty

Máte špecifické požiadavky?

Na mieru vám naprogramujeme funkcionalitu pre vaše potreby.