Aké výhody so sebou prináša B2B e-shop?

Hromadné objednávky

Hromadné objednávky

Objednávka v B2B segmente často vzniká počas dňa ako súbor požiadaviek od viacerých obchodných zástupcov. Pomocou jednoduchého importu XLS/CSV súboru s desitkami EAN kódov a počtami kusov si na pár klikov vytvoria objednávku s aktuálnymi cenami a dostupnosťou.

Vždy aktuálne dáta

Vždy aktuálne dáta

B2B zákazníci potrebujú pracovať s čo najpresnejšou dostupnosťou, aby vedeli aký počet kusov si môžu objednať a za akú cenu. S BUXUSom sa vieme prepojiť na akýkoľvek ERP systém. Zabezpečíme online synchronizáciu cien a dostupnosti medzi ERP systémom a e-shopom, aby vaši zákazníci mohli pracovať s tzv. real time dátami.

Produktový katalóg na mieru

Produktový katalóg na mieru

Sú vaši zákazníci naučení nakupovať podľa špeciálnych identifikátorov, noriem či vlastností, ktoré B2C segment nepozná? Vďaka riadkovému zobrazeniu produktov a iným špecifickým požiadavkám na prácu s katalógom, ktoré sú typické pre tento segment, na e-shope zobrazíme akékoľvek informácie o produktoch.

Rezervácia nedostupných produktov

Rezervácia nedostupných produktov

B2B portál môže na základe údajov o dostupnosti z ERP systému automaticky identifikovať produkty, ktoré nie sú aktuálne dostupné a zaradiť ich do rezervácií. Pri opätovnom prihlásení si ich zákazník v prípade dostupnosti presunie rovno do košíka.

Podpora obchodných zástupcov

Podpora obchodných zástupcov

Personalizované rozhranie po prihlásení zobrazí obchodným zástupcom všetky potrebné informácie o zákazníkovi. Pred stretnutím alebo aj počas neho bude môcť obchodný zástupca analyzovať nákupné správanie daného B2B zákazníka a záujem o produkty. Na základe týchto údajov mu bude vedieť lepšie poradiť pri výbere alebo prispôsobiť cenotvorbu na špecifickú skupinu produktov.

Automatizácia procesov

Automatizácia procesov

Prepojením s ERP systémom dokážeme minimalizovať vstupy obsluhy v procese vzniku a života objednávky. E-shop objednávku zapíše a odošle do ERP systému. Výsledkom sú podklady pre sklad, ktorý objednávku skompletizuje a pripraví na odoslanie. Faktúry a dodacie listy bude mať B2B zákazník kedykoľvek dostupné v e-shope. 

Optimalizácia nákladov

Optimalizácia nákladov

Náklady na pracovnú silu sa postupne zvyšujú a robiť objednávky tradičným spôsobom je veľmi drahé. Okrem toho ručné objednávky často nesú so sebou chyby, kvôli ktorým vznikajú ďalšie náklady na reklamáciu, komunikáciu a výmenu tovaru. Odoslaním objednávky cez B2B e-shop ušetríte vy a vaši zákazníci čas a peniaze.

Cenové hladiny, percentuálne zľavy a individuálne ceny

Cenové hladiny, percentuálne zľavy a individuálne ceny

História objednávok

História objednávok

Zákazníci budú mať k dispozícii prehľadnú históriu objednávok, z ktorých si budú môcť pohodlne vytvárať nové objednávky.

Ukážkové projekty

Máte špecifické požiadavky?

Na mieru vám naprogramujeme funkcionalitu pre vaše potreby.