Fungovanie cenových porovnávačov

Cenové porovnávače sa zameriavajú najmä na ponuku najnižšej ceny daného produktu v porovnaní s konkurenciou. Najdôležitejším parametrom je teda cena, no o poradie sa stará aj možnosť dopravy, dostupnosť produktov či referencie.

Fungovanie cenových porovnávačov

Prečo cenové porovnávače

Nielen veľké e-commerce podniky môžu získať veľa konverzií z cenových porovnávačov. Práve stredne veľké ale aj malé e-shopy vedia zaujať zákazníkov po implementovaní vyššie uvedených bodov a presvedčiť ich k nákupu. Prečo by ste mali porovnávače cien vyskúšať aj vy?

Prečo cenové porovnávače

Získanie nových zákazníkov

Cenové porovnávače si zobrazujú aj zákazníci, ktorí váš web nikdy predtým ešte nenavštívili. Ľudia, ktorí sa ocitnú na platforme porovnávača cien sú už vo fáze "DO" a tak pokiaľ sa nachádzate na prvých priečkach (napríklad na Heureke či Glami) a máte najlepšie podmienky, je veľká šanca, že nakúpia práve u vás.

Získanie nových zákazníkov

Dynamické preceňovanie

Dynamické preceňovanie môže byť súčasťou obchodnej stratégie. Cenotvorbu v cenových porovnávačoch si môžete nastaviť tak, aby ste mali nižšiu cenu ako konkurencia, a tak boli vo výhode.

Dynamické preceňovanie