Cenové porovnávače sú efektívnym nástrojom na zlepšenie predaja tovaru. Ich prínosom pre kupujúceho je schopnosť porovnať cenu tovaru u rôznych predajcov. To eliminuje nutnosť zložitého vyhľadávania a umožňuje porovnať ponuky na jednom mieste.
Ak je vaša ponuka pre zákazníka atraktívna, je veľká šanca, že vo vašom internetovom obchode nakúpi. Najefektívnejším porovnávače cien sú napríklad Heureka alebo Glami.
7 dôvodov, prečo ísť na cenové porovnávače
Kontaktujte násCenové porovnávače vám umožňujú porovnávať ceny vášho produktu s cenami vašich konkurentov. To môže viesť k tomu, že zákazníci si vyberú váš produkt, pretože je najlacnejší alebo má najlepšiu hodnotu.
Pozrieť video
50 +
Porovnávačov po EU
89 +
Online marketing projektov
Cenové porovnávače sú dôležitým nástrojom pre online podniky, ktoré chcú zvýšiť predaj. Poskytujú potenciálnym zákazníkom možnosť porovnať ceny a produkty od rôznych predajcov na jednom mieste. To môže viesť k zvýšeniu povedomia o značke a ku generovaniu nových zákazníkov.
Cenové porovnávače si zobrazujú aj zákazníci, ktorí váš web nikdy predtým ešte nenavštívili. Ľudia, ktorí sa ocitnú na platforme porovnávača cien sú už vo fáze "DO" a tak pokiaľ sa nachádzate na prvých priečkach (napríklad na Heureke či Glami) a máte najlepšie podmienky, je veľká šanca, že nakúpia práve u vás.
Cenové porovnávače poskytujú poznatky o cenových stratégiách konkurentov, čo umožňuje podnikom robiť informované rozhodnutia o vlastných cenových štruktúrach. Analýzou cenových trendov a ponúk konkurentov môžu podniky optimalizovať svoje ceny, aby zostali konkurencieschopné, prilákali viac zákazníkov a maximalizovali ziskové marže.
Kontaktujte nás
Chceli by ste aj váš eshop na cenových porovnávačoch?
Boris Henezi
Sales Executive
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Vyberte si ďalšiu oblasť