Cenové porovnávače sú efektívnym nástrojom na zlepšenie predaja tovaru. Ich prínosom pre kupujúceho je schopnosť porovnať cenu tovaru u rôznych predajcov. To eliminuje nutnosť zložitého vyhľadávania a umožňuje porovnať ponuky na jednom mieste.
Ak je vaša ponuka pre zákazníka atraktívna, je veľká šanca, že vo vašom internetovom obchode nakúpi. Najefektívnejším porovnávače cien sú napríklad Heureka alebo Glami.
Kontaktujte násCenové porovnávače si zobrazujú aj zákazníci, ktorí váš web nikdy predtým ešte nenavštívili. Ľudia, ktorí sa ocitnú na platforme porovnávača cien sú už vo fáze "DO" a tak pokiaľ sa nachádzate na prvých priečkach (napríklad na Heureke či Glami) a máte najlepšie podmienky, je veľká šanca, že nakúpia práve u vás.
Dynamické preceňovanie môže byť súčasťou obchodnej stratégie. Cenotvorbu v cenových porovnávačoch si môžete nastaviť tak, aby ste mali nižšiu cenu ako konkurencia, a tak boli vo výhode.