Inšpiratívny návod pre rozbeh, rast a export úspešného e-shopu

 4.8 Hodnotenie čitateľov 

Autor: Martin Krupa

Kniha E-SHOP OD NÁPADU PO ÚSPECH vám vysvetlí všetko, čo potrebujete vedieť o fungujúcom e-shope. Zložité technológie približuje jednoducho a jasne, tak aby ich pochopil každý. Pokrýva celú škálu tém, ktoré sú pre e-shop v súčasnom konkurenčnom svete dôležité: online marketing, e-commerce CMS, UX, logistika, financie, automatizácia ako aj bezpečnosť.
 

Kniha sa predáva na:

Prečítajte si krátky príbeh o vzniku a písaní tejto knihy o predaji na internete.

Kniha obsahuje

[icon]

#
250+

Screenshotov

[icon]

#
100+

Odkazov

[icon]

Praktické príklady

Kniha obsahuje

Kniha prezentuje viac ako 20 ročné skúsenosti autora a prostredia, v ktorom sa pohyboval, s návrhom, výrobou, prevádzkou a rastom internetových obchodov. Je určený pre tých, ktorí chcú rozbehnúť svoj biznis v oblasti internetového obchodu, chcú vidieť pod pokrievku, ale len toľko, aby boli so svojím obchodom úspešní.

Kniha podporuje podnikanie, čo ma veľmi teší. Aj preto ju veľmi odporúčam nielen začínajúcim podnikateľom, ale aj študentom. ITčkárom dá kniha užitočný vhľad do podnikateľských aspektov internetových obchodov a manažérom zasa do technologických záležitostí. Hoci sa môžu zdať niektoré časti možno až príliš triviálne, realita je taká, že čertovo kopýtku je práve v detailoch. A v tom je kniha skvelá.

Autor veľmi jasne vysvetľuje jednotlivé procesy a technológie a tak je kniha aj napriek naviazaniu na meniace sa technológie nadčasová. Veľmi cenné je množstvo príkladov z reálneho života.

prof. Ing. Mária Bieliková, PhD.dekanka Fakulty informatiky a informačných technológií STU

Martinova kniha je najucelenejší súbor informácií o možnostiach eshopu na Slovensku. Je to výborný sprievodca a checklist pre budovanie úspešného eshopu. Mnohých určite prekvapí z hľadiska odbornosti, a mne sa naozaj páči, že sú jednotlivé oblasti rozobraté dosť do hĺbky. Často prichádzam do styku s ľuďmi, ktorí odo mňa dopytujú kvalitný zdroj informácií z oblasti ecommerce, takže konečne som ho našiel.

Dalibor Cicman, CEO v GymBeam

Stručný obsah:

1.​ Plánovanie e-shopu

Prieskum dopytu a konkurencie / Ciele a plán

​2.​ Výroba e-shopu

E-commerce manažér čiže vedúci predajne /​ Informačná architektúra e-shopu / Katalóg produktov / Logistika (Doprava, Sklad) / Platby / E-commerce CMS a jeho dodávateľ / Právne záležitosti e-shopu / Meranie cez webovú analytiku

​3.​ Rozbeh e-shopu

Online marketing (PPC, Cenové porovnávače, SEO, Google AdWords, Facebook, Instagram, Remarketing) / Akcie a zľavy /Uzavretie obchodu / Vybavenie objednávky / Zinkasovanie peňazí

​4.​ Rast e-shopu

UX a rast e-shopu (Použiteľnosť, Responzívnosť, Testovanie použiteľnosti, Prístupnosť, Fazetové vyhľadávanie ) / Online marketing a rast e-shopu (Lojalita, Značka, Provízny marketing, Automatizácia) / Internetové technológie a rast e-shopu (Rýchlosť, Bezpečnosť, Cloud , Umelá inteligencia)