Články na tému: Online Marketing
-
Keď Black Friday zomrie a biznis ožije
Kompletná optimalizácia marketingu, odvážna Black Friday kampaň bez zliav a strategické SEO – to všetko viedlo k 31 % nárastu obratu, 15 % úspore... -
Prečo sa oplatí spustiť vyhľadávacie reklamy na brandové kľúčové slová?
Mnoho firiem sa pýta, či má zmysel platiť za reklamu na vlastné brandové (značkové) kľúčové slová. Veď ak zákazníci už hľadajú vašu značku, ... -
Sprievodca metrikami: Kľúčové KPI v performance marketingu
Ak sa venujete performance marketingu, určite ste sa už stretli s pojmom Key Performance Indicators. Ak chcete svoj online biznis hodnotiť na... -
Ak vám niekto tvrdí, že Black Friday nefunguje, niečo nerobí správne
Klientom, ktorým v ui42 spravujeme len technickú infraštruktúru stúpol YoY obrat o 16,9%, zatiaľ čo tým klientom, ktorým vedieme marketingové... -
Black Friday 2024 priniesol takmer 17-percentný nárast obratu
E-commerce fenomén, ktorý každoročne prepisuje históriu – opäť ukázal rekordné čísla. Našim klientom sme vďaka stabilným systémom, maximálnej... -
TikTok Ads - je to hype alebo must have v marketingovom mixe?
Pripravili sme pre vás praktické tipy, ako z TikTok Ads a 1,3 mil. slovenského publika na TikToku vyťažiť maximum. -
Ako ovládnuť svetové trhy: Inšpirácie a poznatky z Paris Retail Week
Rozhovor s CEO ui42 Andrejom Kajanom, ktorý sa zúčastnil prestížnej konferencie Paris Retail Week, odhaľuje kľúčové inovácie, ktoré hýbu svetom... -
Dôležité dátumy v e-commerce do konca roka 2024, ktoré by ste nemali premeškať
Plánovanie marketingových kampaní je kľúčové pre úspech každého biznisu. V priebehu roka existujú určité dátumy, ktoré priam ponúkajú skvelé... -
Ako na Google Nákupy a nastavenie Google Merchant Center?
V dnešnej digitálnej dobe je digitálny marketing veľmi dôležitým nástrojom, ktorým môžete zvýšiť povedomie o vašom produkte alebo službe. Ak... -
Z interného tímu do agentúry? Ako sme preplnili plán a znížili PNO už v prvý mesiac
Posilnenie pozície CK Daka na trhu s dosiahnutím vyššieho obratu prostredníctvom optimalizovaných marketingových aktivít.