Ahoj, som Elwa. Ako Ti môžem pomôcť?

Chatbot od ui42 zvyšuje predaje a znižuje náklady

Posilnite svoje podnikanie pomocou virtuálneho asistenta, ktorý je vždy k dispozícii a vždy ochotný pomôcť. Chatbot od ui42 využíva silu umelej inteligencie na riešenie zákazníckych otázok, zefektívňovanie operácií a zvyšovanie predaja.

Prečo práve Chatbot od ui42?

  • Chatbot zefektívňuje procesy na call centre / customer case
  • Je prvým kontaktom pri riešení zákazníkovej otázky a požiadavky - filtruje, čo je potrebné riešiť s reálnym človekom a čo nie
  • Znižuje zákaznícke dopyty na reálneho človeka až o 90%
  • Je dostupný 24/7/365
  • Dokáže sa prípade potreby prepojiť na akékoľvek ERP a chatovací systém
  • Využíva AI na sofistikované odpovede na otvorené otázky bez potreby ľudského vstupu
  • Je multijazyčný vrátane spisovnej slovenčiny
  • Poskytuje kompletný report a analytiku nad konverzáciami
Prečo práve Chatbot od ui42?

Personalizovaný Chatbot

Personalizácia chatbotov otvára novú úroveň interakcie so zákazníkmi. Chatbot si pamätá preferencie a prispôsobuje konverzáciu pre každého zákazníka individuálne, čím vytvára jedinečný a plynulý zážitok.

Chatbot s Umelou Inteligenciou

Pozrieť video

  • <p>Nárast konverzií</p>

    25% +

    Nárast konverzií

  • <p>Dopytov na call centrum</p>

    90% -

    Dopytov na call centrum

  • Prečo by nemal chýbať Chatbot od ui42 na vašom webe?

    Dostupnosť 24/7

    Dostupnosť 24/7

    Chatbot môže poskytovať zákaznícky servis a podporu nepretržite, aj mimo pracovného času. To môže pomôcť zlepšiť spokojnosť zákazníkov a znížiť záťaž na pracovníkov zákazníckeho servisu.

    Zber údajov

    Zber údajov

    Chatbot zbiera cenné údaje o interakciách so zákazníkmi, ktoré sa môžu použiť na zlepšenie zákazníckeho servisu a marketingových aktivít.

    Okamžité odpovede

    Okamžité odpovede

    Chatbot poskytuje okamžité odpovede na otázky zákazníkov, čo pomáha znížiť frustráciu zákazníkov a zlepšuje celkový zákaznícky zážitok.

    Získavanie potenciálnych klientov

    Získavanie potenciálnych klientov

    Chatbot sa môže použiť na zachytenie potenciálnych zákazníkov a ich kvalifikáciu.

    Úspora nákladov

    Úspora nákladov

    Chatbot automatizuje mnohé úlohy, ktoré v súčasnosti vykonávajú pracovníci zákazníckeho servisu, čo môže podnikom ušetriť peniaze.

    Zvýšený predaj

    Zvýšený predaj

    Náš tím

    Kontaktujte nás

    Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
    Ďakujeme za odber!
    Čoskoro dostanete náš newsletter.
    Ups! Tento email už je registrovaný
    Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
    Ups! Tento email je nesprávny
    Email nemá správny formát
    Ups! Neznáma chyba
    Prosím, skúste to neskôr

    Konzultácia zadarmo

    S čím by ste potrebovali pomôcť?

    Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

    Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

    Vyberte si ďalšiu oblasť

    Zanechajte nám na vás kontakt

    Formulár bol úspešne odoslaný.