Customer service

Čo to znamená

Customer service alebo zákaznícky servis je proces, ktorý zahŕňa interakciu medzi zákazníkmi a organizáciou za účelom poskytovania informácií, pomoci a riešenia problémov týkajúcich sa produktov alebo služieb.

Viac info

Cieľom zákazníckeho servisu je poskytnúť zákazníkom kvalitné skúsenosti a vyriešiť ich problémy v čo najkratšom čase. Zákaznícky servis môže byť poskytovaný prostredníctvom rôznych kanálov, ako sú telefón, e-mail, chat alebo osobný kontakt. Dobrý zákaznícky servis má pozitívny vplyv na lojalitu zákazníkov a môže prispievať k budovaniu pozitívneho imidžu organizácie.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.