Customer Experience

Vitajte v revolúcii zákazníckej skúsenosti! Vstúpte do sveta, kde vaši zákazníci nie sú len čísla, ale nezameniteľné osobnosti, ktoré tvoria srdce vášho podniku. S našimi inovatívnymi riešeniami pre zákaznícky zážitok vytvárame most medzi vašou firmou a lojalitou zákazníkov.

Prežite nový štandard v poskytovaní služieb – a nechajte svoj biznis vynikať nad konkurenciou. Vaši zákazníci si zaslúžia to najlepšie, a my vám ukážeme, ako im to poskytnúť.

V ui42 sme presvedčení, že úspech produktu spočíva v poznaní potrieb a očakávaní koncového zákazníka. Každý projekt sa preto snažíme začať zákazníckym výskumom. Jedným z hlavných bodov kvalitatívneho používateľského výskumu je definovanie cieľových skupín, zistenie ich potrieb a očakávaní (v rámci diskusných skupín). Súčasťou výskumu býva aj pomenovanie nedostatkov a slabých miest v rámci aktuálnej webstránky, vytvorenie detailného popisu zákazníckej “cesty webom” a prieskum očakávaní cieľovej skupiny v oblasti benefitov a vernostného systému. Chcete aj vy lepšie spoznať vášho koncového zákazníka? 

CX agentúra

V ui42 sa špecializujeme na zlepšenie nielen používateľskej skúsenosti (UX), ale aj celkovej zákazníckej skúsenosti (CX). Pod pojmom CX si môžete predstaviť súbor interakcií, ktoré zákazník má s vašou spoločnosťou, od prvého kontaktu až po posledný. Našim cieľom je pomáhať podnikom pochopiť potreby svojich zákazníkov a vytvoriť skúsenosti, ktoré sú pre nich hodnotné a príjemné.

CX a UX synergia

Pozrieť video

  • <p>spokojných zákazníkov</p>

    100 +

    spokojných zákazníkov

  • <p>úspešných projektov</p>

    100 +

    úspešných projektov

  • Hlavné dôvody, prečo je CX kľúčové pre vaše podnikanie

    Zvýšená spokojnosť zákazníkov

    Zvýšená spokojnosť zákazníkov

    Zákazníci, ktorí majú pozitívnu zákaznícku skúsenosť, sú s väčšou pravdepodobnosťou spokojní s vašou spoločnosťou a jej produktmi alebo službami. To môže viesť k zvýšenému predaju, opakovanému nákupu a odporúčaniu vašich produktov alebo služieb.

    Zníženie nákladov na zákazníkov

    Zníženie nákladov na zákazníkov

    Dobré CX môže znížiť náklady na zákazníkov tým, že zlepší efektivitu zákazníckej podpory. To môže viesť k zníženiu nákladov na zákaznícku podporu a k zvýšeniu zisku.

    Zvýšená lojalita zákazníkov

    Zvýšená lojalita zákazníkov

    Zákazníci, ktorí sú spokojní s vašim webom, e-shopom či produktom akom takým, sú väčšinou aj lojálni voči vašej spoločnosti. To znamená, že budú pokračovať v nákupe vašich produktov alebo služieb aj v budúcnosti.

    Zvýšená konkurencieschopnosť

    Zvýšená konkurencieschopnosť

    CX môže podnikom pomôcť odlíšiť sa od konkurencie tým, že vytvoria jedinečné a nezabudnuteľné zážitky či produkty pre svojich zákazníkov. To môže viesť k zvýšeniu povedomia o značke, predaju a trhovej hodnote.

    Zvýšený predaj

    Zvýšený predaj

    Zákazníci, ktorí majú pozitívnu zákaznícku skúsenosť, u vás s väčšou pravdepodobnosťou nakúpia viac. To môže viesť k zvýšeniu tržieb a zisku.

    Zvýšená spokojnosť zamestnancov

    Zvýšená spokojnosť zamestnancov

    CX môže pomôcť vytvoriť kultúru, ktorá je zameraná nielen na zákazníka, ale aj zamestnanca. To môže viesť k ich zvýšenej spokojnosti, zníženiu fluktuácie zamestnancov a zlepšeniu celkovej produktivity.

    Množstvo e-shopov a webov nalieva nemalé investície do reklamy. Je síce pravda, že presadiť sa v konkurenčnom boji je zložité. Avšak mnohé z nich zabúdajú, že okrem kvalitného performance marketingu je potrebné zohľadniť to najpodstatnejšie – svojho zákazníka. Ako na to?

    ui42 je one-stop shop agentúra, čo znamená, že poskytujeme komplexné riešenia, kombináciou ktorým viete uspieť so svojim projektom v online svete. V ui42 nájdete všetko pod jednou strechou - od vývoja webových riešení a eshopov na mieru, cez prepracovanú používateľskú skúsenosť, performance marketing až po digitálne produkty z dielne ui42 vytvorené pre úspech vášho online podnikania.

    Kontaktujte nás

    Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

    Konzultácia zadarmo

    S čím by ste potrebovali pomôcť?

    Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

    Potrebujete ešte s niečim pomôcť?

    Vyberte si ďalšiu oblasť

    Zanechajte nám na vás kontakt

    Formulár bol úspešne odoslaný.