Všetky články
-
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
B2B a B2C sú dva pojmy, s ktorými ste sa v e-commerce a online marketingu určite stretli. Ak však doteraz presne neviete, v čom spočíva medzi... -
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
Prečo AI? Ak ste náš follower, viete, že v oblasti umelej inteligencie patríme k priekopníkom na Slovensku. Áno, vyvinuli sme aj svoju vlastnú... -
Chyba 404: Tipy, ako ju vylepšiť a premeniť na svoju výhodu
Chyba 404 je súčasťou každého webu. Ide o kód (HTTP), ktorý sa zobrazí vo chvíli, keď server nedokáže nájsť a zobraziť hľadanú stránku. Mnohé... -
Eshop na mieru: Koľko stojí a pre koho je vhodný?
Eshop na mieru je jednou z možností, ako postaviť e-commerce riešenie pre váš projekt a predávať na internete. Hoci má nepopierateľné výhody... -
Čo je UX a UI a aký je rozdiel medzi UX a UI dizajnom?
UX & UI je dvojica skratiek, ktoré často zaznievajú vo vzájomnej spojitosti. Ich význam v poslednom období raketovo rastie. Dôvod? Vďaka... -
Ako zlepšiť SEO a byť prvý vo vyhľadávaní?
Ako zlepšiť SEO je otázka, ktorú si kladie každý e-shop alebo web, ak chce byť vo výsledkoch vyhľadávania na najklikanejších priečkach. Platí... -
Viete, ako merať konverziu a čo je to konverzný pomer?
Konverzia je kľúčový pojem pri sledovaní a vyhodnocovaní dát v e-shope alebo na webe. Nie ste si celkom istí, čo to vlastne konverzia a s ňou... -
Ako na Google Nákupy a nastavenie Google Merchant Center?
V dnešnej digitálnej dobe je digitálny marketing veľmi dôležitým nástrojom, ktorým môžete zvýšiť povedomie o vašom produkte alebo službe. Ak... -
Website Story IV.: Ako na brand marketing a lá Be Lenka
Vybudovať brand nie je jednoduché. Na Slovensku máme mnoho úspešných príbehov značiek, ktoré vedia, čo všetko je za tým. A nenechávajú si to... -
Expanzia do zahraničia: Kedy má význam a ako ju zvládnuť čo najlepšie?
Expanzia je pre slovenské eshopy možnosť, ako ďalej rásť, objaviť nových zákazníkov a svoj online biznis nielen rozšíriť, ale dokonca aj znásobiť...