Články od autora: Dávid Daubner
-
Ako zlepšiť SEO a byť prvý vo vyhľadávaní?
Ako zlepšiť SEO je otázka, ktorú si kladie každý e-shop alebo web, ak chce byť vo výsledkoch vyhľadávania na najklikanejších priečkach. Platí... -
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
PPC reklama je jedným z najpoužívanejších nástrojov online marketingu. Z anglického prekladu “pay per click” vyplýva, že za ňu inzerent platí... -
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
SEO audit je komplexný dokument, ktorý preverí, ako na tom webstránka z pohľadu optimalizácie pre vyhľadávače stojí. Zostavenie takéhoto auditu... -
Neperformuje vám webová stránka? Len vytvoriť web nestačí
Webová stránka je pre základ pre fungovanie v online priestore. V prípade elektronického obchodu zastupuje kamennú predajňu. Je zároveň skvelým... -
Úspešná PPC stratégia pre zvýšenie predaja
E-shop na mieru na BUXUSe bol len prvým krokom v spolupráci s Ahooy na PPC kampaniach, ktoré sme odštartovali koncom roka 2021. -
Ako na linkbuilding v roku 2024
K dobrému SEO (search engine optimization) nepochybne patrí aj kvalitný linkbuilding a aktivity spojené s ním pre posilnenie organických pozícií... -
Čo je to online a digitálny marketing? Spoznajte jeho výhody a nástroje
Online marketing zahŕňa aktivity, ktoré vyviniete na propagáciu spoločnosti, osoby, značky, tovarov alebo služieb prostredníctvom internetu. ... -
Čo je analýza kľúčových slov a prečo je dôležitá?
Analýza kľúčových slov je základným kameňom pre SEO, ale taktiež pre platené PPC reklamy. Teda, aby sa váš web objavoval vo výsledkoch vyhľadávania... -
Ako sme pomocou SEO zvýšili návštevnosť webu a výnosy
Stabilná dlhodobá spolupráca s jednou z popredných online lekární s dôrazom na SEO, ktorej výsledkom je 523 % nárast nových používateľov... -
Cookie lišta po roku. Ako narábate s dátami?
O novinkách v oblasti cookies a cookie lište sme písali v našom minuloročnom blogu. Smernica Európskej únie ePrivacy jasne zadefinovala, ako...