Ústav informatiky – od informatiky cez programovanie k digitálnej agentúre
Pred dvadsiatimi piatimi rokmi vznikol názov ui42. Ako skratka Ústavu informatiky, kde v kabinete číslo 42 sídlili traja mladí informatici – Martin Krupa, Robo Mráz a Dalibor Jakuš. Prvé väčšie projekty, ako napríklad Profesia, vlastný redakčný systém BUXUS alebo neskôr Pilulka24, ich od informatiky prirodzene posunuli k programovaniu.
Vtedajší trend – internet, prinášal krok za krokom nové možnosti, ako presunúť biznis do online sféry. A preto sa k budovaniu prvých slovenských e-shopov a online projektov pridal časom aj spôsob, ako ich zviditeľniť. Programovanie a vývoj vlastných produktov doplnil nepostrádateľný online marketing.
User interface – ako online marketingová agentúra máme jasný cieľ
O tom, že nie je web ako web, sme sa v uičku presvedčili už dávno. Keďže úspech online projektu súvisí najmä s jeho používateľmi, zamerali sme sa na používateľské rozhranie – user interface (skratka UI). Súbor veľkého množstva vstupov (tlačidlá, obsah stránok, možnosti hlasového vyhľadávania či virtuálnej reality), v rámci ktorých komunikuje používateľ s webstránkou, je kľúčový k tomu, či vôbec vykoná požadovanú interakciu.
S UI kráča ruka v ruke aj neviditeľné UX – user experience. Pretože to, čo robí webstránku naozaj úspešnou, je skúsenosť jej návštevníkov. Aby bola pozitívna, musí sa používateľ bez problémov orientovať na podstránkach, rýchlo nájsť čo potrebuje a na pár klikov uspokojiť svoju potrebu (dozvedieť sa informáciu, objednať produkt alebo službu a podobne). V ui42 kladieme na používateľskú skúsenosť veľký dôraz. Testujeme, navrhujeme a zvyšujeme konverzie množstvu online projektov.
Umelá inteligencia – prinášame automatické odporúčania pre slovenské e-shopy
Ako moderná online marketingová agentúra neustále sledujeme trendy. Míľové posuny v dostupnosti technológií nám umožnili skúmať možnosti umelej inteligencie. A tak sme vyvinuli vlastný nástroj na automatické odporúčania. Vďaka nemu sa návštevníkovi stránky zobrazuje práve tá ponuka produktov a služieb, o ktoré má čo najpravdepodobnejší záujem.
Ak chce byť e-shop v dnešnej dobe úspešný, odporúčania sú už takmer povinnou jazdou, ktorá mu zabezpečí hodnotný cross-selling a up-selling naprieč celým webom. Výhodou je plná automatizácia bez potreby zásahu administrátorov, vyšší konverzný pomer, nárast obratu i preklikovosti (CTR) – viď prípadová štúdia. A hoci bol recommander poháňaný umelou inteligenciou doteraz nástrojom len pre veľkých hráčov, v ui42 prinášame riešenie porovnateľné s konkurenčnými nástrojmi, vhodné aj pre stredné a menšie e-shopy v našich zemepisných šírkach.
Veríme, že umelá inteligencia a jej podobné inovácie otvárajú v e-commerce nové možnosti. A to nielen v tom, ako využiť automatizáciu v prospech e-shopov a zdvihnúť krivku predaja, ale na druhej strane aj poskytnúť návštevníkom webu personalizovaný obsah, o ktorý majú skutočný záujem.
Marketingová agentúra ui42 je one – stop shop pre váš online projekt
Kto by to bol povedal, že naprieč štvrťstoročím bude skratka marketingovej agentúry ui42 neustále obsahovať aktuálne témy v online. Ústav informatiky ako štartová čiara, user interface ako focus na používateľa a napokon umelá inteligencia ako realita nových možností. Dnes nájdete pod hlavičkou ui42 všetky služby pre e-commerce pod jednou strechou. Okrem úplného štartu, kde vám vytvoríme najvhodnejšie riešenie pre váš online projekt cez budovanie brandu a výkonnostný marketing na jeho propagáciu, máme pre vás v talóne aj nástroj, vďaka ktorému budete minimálne o jeden krôčik pred svojou konkurenciou.