AI (Artificial Intelligence)
Čo to znamená
AI (artificial intelligence), v preklade umelá inteligencia, sa definuje ako schopnosť strojov a počítačov vykonávať úlohy, ktoré by vyžadovali inteligenciu človeka. Táto disciplína sa zaoberá vývojom algoritmov a technológií, ktoré umožňujú počítačom vykonávať činnosti, ktoré by sa bežne považovali za charakteristické pre ľudskú inteligenciu.
Viac info
Umelá inteligencia, zjednodušuje a spríjemňuje náš život v mnohých smeroch, a to vďaka špeciálnej oblasti tejto vednej disciplíny, ktorá sa nazýva machine learning (strojové učenie). Práve strojové učenie zaznamenalo v uplynulých rokoch rozvoj vďaka technike nazývanej hlboké učenie (deep learning). Umožňuje zariadeniam či systémom riešiť rôzne úlohy bez toho, aby bol potrebný neustály zásah používateľa (človeka). Funguje na princípoch neurónových sietí a svoje výstupy zdokonaľuje vďaka schopnosti učiť sa z reálnych skúsenosti.
Umelá inteligencia je stále čoraz viac využívaná aj v oblasti e-commerce, o všetkých jej využitiach sa môžete dočítať na našom blogu.
V ui42 sme dokonca vyvinuli vlastný nástroj na odporúčanie produktov na báze umelej inteligencie, ktorý dokáže zvýšiť výkonnosť a efektivitu e-shopov.
Najnovšie blogové články
Google Ads – 7 tipov, vďaka ktorým bude vaša reklama efektívnejšia
-
20.05.2024
-
4 min čítania
Čo je web development a kto je web developer?
-
03.05.2024
-
12 min čítania
Ako zlepšiť SEO a byť prvý vo vyhľadávaní?
-
03.05.2024
-
11 min čítania
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.