Website Story

Jedinečná online e-commerce konferencia, ktorá vznikla zo spolupráce ui42 a Slovenskej sporiteľne. Jej cieľom je inšpirovať a motivovať slovenských podnikateľov cez úspešné príbehy webov. 

Website Story

Akým témam sa venujeme?

Program Website Story je nabitý zaujímavými analýzami a prognózami, ktoré hýbu (nielen) e-commerce svetom, skvelými radami a tipmi či informáciami o umelej inteligencii, user experience (používateľská skúsenosť), vývoji webov a e-shopov a v neposlednom rade aj o online marketingu.

Kto už vystúpil na Website Story?

Archív

V rámci platformy #akonato prebehla na jar 2021 prvá online konferencia s názvom Website Story, ktorá bola voľným pokračovaním obľúbeného podujatia MastersGate. Do online priestoru sme sa spolu s partnerom Slovenská sporiteľňa presunuli z dôvodu pandémie koronavírusu. A aj keď sme takýto typ podujatia chystali po prvýkrát, dnes môžeme s hrdosťou povedať, že to celé vypálilo naozaj skvele. 

V poradí druhá Website Story sa niesla nielen v duchu TOP sezóny v e-commerce, ale aj UX či expanzie do zahraničia. Hoci všetci vieme, že Vianoce sa v internetových obchodoch začínajú už na jar, nikdy nie je neskoro načerpať inšpiráciu a vypočuť si dobré rady od predstaviteľov niekoľkých úspešných e-commerce projektov.

Po roku úspešnej spolupráce v rámci projektu sme sa rozhodli, že aj naďalej chceme inšpirovať zástupcov e-shopov a online marketérov. Po uplynulých vydaniach, ktorými rezonovala najmä situácia súvisiaca s koronakrízou a Black Friday ošiaľom, sme priniesli viac z čoraz častejšie skloňovanej umelej inteligencie a oblasti používateľskej skúsenosti – UX.  

Aj na jeseň 2022 sme sa rozhodli priniesť e-shoperom rady a tipy ako zvládnuť nielen nadchádzajúcu hlavnú e-commerce sezónu, ale aj makroekonomickú situáciu. Okrem budovaní brandu či o trendoch v čase neistoty ste sa mohli taktiež dozvedieť o tom ako budovať eko-friendly biznis či ako na spoluprácu s influencerom.

Online konferencia s názvom Website Story, zorganizovaná ui42 a Slovenskou sporiteľňou, sa konala už po piatykrát. Tentokrát opäť splnila očakávania a priniesla množstvo zaujímavých informácií pre obchodníkov, marketérov a všetkých, ktorí sa zaujímajú o nové trendy v e-commerce a digitalizácii. Dve hodiny plné informácií určite stáli za to. Hlavnými témami boli digitálna transformácia, automatizácia a umelá inteligencia.

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.