Online konferencia Website Story II. opäť pritiahla stovky divákov. Čo vám ušlo?

Online konferencia Website Story II. opäť pritiahla stovky divákov. Čo vám ušlo?

Website Story je spoločný projekt agentúry ui42 a Slovenskej sporiteľne, ktorého cieľom je rozpovedať úspešné príbehy webov, inšpirovať a motivovať slovenských podnikateľov. Len pár dní dozadu ste mali možnosť byť súčasťou live online konferencie v poradí druhého eventu pod hlavičkou Website Story. Popoludňajším programom nás sprevádzala už zohraná dvojica Vera Wisterová a Martin Krupa z ui42.

Kamery síce už zhasli, avšak veríme, že unikátne rady aj osobné skúsenosti, či už začínajúcich, alebo rozbehnutých podnikateľov, ktoré na druhom pokračovaní online konferencie Website Story odzneli, si budete ešte dlho pamätať. Nuž a ak ste Website Story II. náhodou prepásli, nech sa páči – krátky prehľad tých najvýznamnejších headlinerov a ich prezentácií.

Martin Horňák: Ekonomika bude v budúcom roku rásť na úrovni 4,8 %

Martin Horňák zo Slovenskej sporiteľne nás ako prvý prednášajúci previedol svetom čísel. Avšak, ak niekto čakal len nudné grafy, zrejme ostal sklamaný. Martin nastavil latku skutočne vysoko a svojimi slovami zaujal a rozhýbal našu myseľ tým správnym smerom. Zaujímavými informáciami nadupaná a pútavá prezentácia odštartovala konferenciu ako sa patrí.

Martina Zrníková: Až 39 % ľudí sa teší na budúcnosť kvôli digitalizácii

Vedeli ste, že digitalizácia neznamená len “tráviť viac času na sociálnych sieťach”? Digitalizácia má aj svoje svetlé stránky a práve vďaka nim umožňuje zjednodušiť podnikanie, šetriť čas aj financie, či dokonca uľahčuje nakupovanie spotrebiteľom. To, aké konkrétne možnosti ponúka podnikateľom v digitalizácii práve Slovenská sporiteľňa, nám predstavila v druhej prezentácii Martina Zrníková, expert pre firemné produkty. 

Peter Velits, Isadore: Podnikať alebo pretekať na bicykli? To bola otázka...

Ak sa pýtate, čo je ťažšie, vedzte, že presne túto divácku otázku zo Slido musel zodpovedať i náš v poradí tretí spíker Peter Velits, bývalý úspešný cyklista a dnes už úspešný manažér a spoluzakladateľ značky produktov pre cyklistov Isadore. Spolu s Jurajom Pobjeckým, ktorý má pod taktovkou marketing značky, nám priblížili nielen ich vznik, ale i množstvo skvelých rád a marketingových tipov z pohľadu začínajúcej značky s veľkými plánmi presahujúcimi lokálny trh. Skvelý dojem podtrhli páni z Isadore napokon i populárnym reklamným spotom, ktorý veľmi realisticky ukazuje život cyklistu so všetkým, čo k tomu patrí.

Peter Velits, Isadore:

Podujatie bolo veľmi príjemné, vecné a pevne verím, že prínosné pre divákov. Navyše formát tohto podujatia nie je ovplyvnený súčasnou pandemickou dobou.

Slavomíra Vígová, zo Solitea Slovensko a Marián Németh z Pískacie v panelovej diskusii dešifrovali pojem ERP

Prečo je dôležitý správny výber ERP systému, na čo slúži a čo všetko si s dobrým ERP systémom môže podnikateľ zjednodušiť? O tom, aký ERP systém si vybrala úspešná slovenská značka Pískacie, a ktoré procesy sa im podarilo pomocou ekonomického softvéru zefektívniť, sme sa dozvedeli počas panelovej diskusie so Slavomírou Vígovou zo spoločnosti Solitea Slovensko, ktorá vyvíja a prevádzkuje ekonomický softvér Money, a Mariánom Némethom z Pískacie. Napokon nielen celý backstage, ale dokonca aj Veru pred kamerami rozpískali unikátne tričká od Pískacie, ktoré manželia Némethoví so sebou priniesli. Ďakujeme. :)

Marián Timoracký, Mark BBDO: 66 % slovenských spotrebiteľov v súvislosti s koronavírusom zmenilo svoje nákupné správanie

Marián Timoracký z Mark BBDO nás zasvätil do zmien v nákupnom správaní zákazníkov a priamych súvislostí, ktoré zapríčinila práve situácia okolo pandémie Covid-19. Čo je dnes pre spotrebiteľa dôležité? Akú úlohu hrá v rozhodovacom procese CX – Customer Experience?

Michal Meško, Martinus: E-shopy sa neustále posúvajú dopredu

Druhú časť konferencie po krátkej pauze odštartoval Michal Meško, spoluzakladateľ a CEO kníhkupectva Martinus. Hneď po tom, ako moderátori odprezentovali siahodlhý zoznam jeho ocenení, nám priblížil a ukázal, že ani lovebrand ako Martinus, nemá na ružiach ustlané a každoročne investuje do marketingu viac financií. V rozhovore sme sa dozvedeli, prečo je tomu tak a prečo Michal nefandí nákupnému sviatku Black Friday.

Martin Meško, Martinus:

Vianoce sú naše Oscary.

Katarína Špačková: Rozhodla som sa pomôcť značke presadiť sa na trhu

„Svojich pacientov chcem vyliečiť, nie liečiť“, hovorí úspešná lekárka a spoluzakladateľka značky Benedictus, MUDr. Renáta Téglássy, ktorá spolu s MUDr. Gustávom Kalauzom stojí za zrodom slovenskej značky výživových doplnkov na prírodnej báze. Na Website Story II. ste mohli počuť Katarínu Špačkovú, ktorá sama vyskúšala účinky produktov Benedictus a neskôr sa rozhodla vstúpiť do projektu a aktívne pomôcť značke presadiť sa na trhu. O tom, aká bola ich cesta od krabice po vlastný eshop šitý na mieru, z dielne ui42, čo ich k tomu viedlo a na čo všetko sa museli pripraviť, porozprávala v pútavej diskusii s Verou a Martinom.

Jozef Droppa, Demänová rezort: U nás to nie je len o ubytovaní, ale o zážitkoch ktoré môžu získať

Azda najviac pandémiou postihnutým odvetvím je HORECA – segment združujúci hoteliérov a miesta s priamou konzumáciou tovaru a služieb. Jozef Droppa pricestoval na konferenciu až z Liptova, aby sa prišiel podeliť o svoje skúsenosti s prevádzkovaním mladého rezortu, ktorý okrem bežného marketingu začínajúcej značky, musel bojovať doslova o prežitie. Akú úlohu zohrali v tomto boji online možnosti, aký podiel rezervácií im sprostredkovala webstránka a kto zhasol svetlo za rezervačným portálom booking.com? 

Jozef Droppa, Demänová Rezort:

Účasť vo Website Story bola veľmi zaujímavá a nová skúsenosť. Je zaujímavé počúvať inšpiratívne príbehy, ale aj aktuálne pohľady odborníkov a popri tom sa sústrediť na čas vlastnej prezentácie. Zároveň bolo veľmi príjemné osobne spoznať osoby, ktoré stoja za projektami, ktoré ma v mnohom inšpirovali.

Nuž, za sebou máme skutočne zaujímavé popoludnie, ktoré sa nieslo v duchu úspešných príbehov e-shopov a podnikateľov, z ktorých sa každý podelil o svoju vlastnú website story. Ak ste ho prepásli, nezúfajte. Stále si dobre mienené rady a unikátne tipy môžete vypočuť zo záznamu.

Za tím ui42 ďakujeme spíkrom za podnetné a informáciami nabité popoludnie a taktiež ochotu, podeliť sa o svoje príbehy. A napokon i všetkým tým, ktorí s nami prežili Website Story II. v priamom prenose a oživili online konferenciu svojimi otázkami.