Za 4 roky v ui42 som prešla z UX cez Sales, s dlhšou zastávkou ako Key Account, ale so stále rastúcou vášňou pre marketing a komunikáciu, vďaka čomu som dnes CMO ui42. Mojou úlohou a súčasne víziou je z ui42 urobiť prvú voľbu pre digitálne služby a ekvivalent talentu, profesionality, inovácií a ľudskosti. Umiestnila som sa v TOP 100 osobnostiach na Linkedin, kde sa snažím tvoriť hodnotný obsah postavený na spravodlivosti, slušnosti a CSR. Súčasne ambasádorujem správne a celospoločensky potrebné konferencie, Ligu proti rakovine a občas niečo odmoderujem. Sama o sebe tvrdím, že sa učím povedať “nie”, čo ma naučila rakovina, ale väčšinou sa do každej výzvy aj tak pustím strmhlav. Keď zatvorím notebook, vymýšľam hry, vystrihujem, kreslím a lepím - za odbornej pomoci môjho škôlkára. Cestujem, navrhujem nábytok, športujem, boxujem alebo sa venujem záhrade.