Analytika
Čo to znamená
Analytika je proces zhromažďovania, spracovania a interpretácie dát s cieľom získať užitočné informácie na podporu rozhodovania. Analytika môže byť realizovaná pomocou rôznych metód, ako sú štatistické analýzy, strojové učenie a iné techniky spracovania dát.
Viac info
Využíva sa v rôznych oblastiach, vrátane obchodu, medicíny, štatistiky, ekonomiky a informatiky. V dnešnej dobe je analytika neoddeliteľnou súčasťou mnohých podnikových procesov a je často používaná na optimalizáciu výkonu a efektívnosti. Využitie analytiky sa v poslednej dobe rozšírilo aj na digitálny svet, kde sa zaoberá zhromažďovaním, spracúvaním a interpretáciou údajov o návštevnosti webových stránok a online kampaní. Analytické nástroje umožňujú monitorovanie rôznych ukazovateľov, ako napríklad návštevnosť, bounce rate, konverzie, zdroje návštevnosti a ďalšie. Na základe týchto údajov môžu marketéri prispôsobiť svoju stratégiu a upraviť obsah alebo reklamu.
Najnovšie blogové články
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.