Pinterest

Čo to znamená

Pinterest je sociálna sieť, ktorá sa zameriava na vizuálny obsah. Používateľom umožňuje vytvárať si nástenky, na ktoré môžu pridávať obrázky, videá a ďalšie vizuálne prvky. Tieto prvky môžu byť z vlastných zdrojov alebo z iných webových stránok.

Viac info

Pinterest je obľúbený najmä u ľudí, ktorí sa zaujímajú o dizajn, módu, cestovanie, varenie a ďalšie kreatívne oblasti. Môže sa však používať aj na rôzne iné účely, napríklad na plánovanie udalostí, hľadanie inšpirácie alebo jednoducho na ukladanie obľúbených obrázkov.

Vývoj loga Pinterestu v troch rôznych štýloch

Ako funguje Pinterest?

Používateľom Pinterestu sa po vytvorení účtu vytvoria tri prázdne nástenky:

  • Moje nástenky: Táto nástenka zobrazuje všetky nástenky, ktoré používateľ vytvoril.
  • Pinterest pre vás: Táto nástenka zobrazuje obsah, ktorý Pinterest odporúča na základe záujmov používateľa.
  • Vyhľadávanie: Táto nástenka zobrazuje výsledky vyhľadávania.

Používateľ môže vytvoriť nové nástenky podľa svojich záujmov. Napríklad, ak sa používateľ zaujíma o módu, môže vytvoriť nástenke s názvom "Módne inšpirácie". Na túto nástenke môže pridávať obrázky módnych outfitov, módnych návrhárov alebo článkov o móde.

Používateľ môže na Pinterest pridávať obsah z vlastných zdrojov alebo z iných webových stránok. Ak chce používateľ pridať obsah z vlastných zdrojov, môže ho nahrať do počítača alebo mobilného zariadenia a potom ho pridať na Pinterest. Ak chce používateľ pridať obsah z iných webových stránok, môže použiť tlačidlo "Pridať na Pinterest". Toto tlačidlo sa zvyčajne nachádza v ľavom dolnom rohu obrázka.

Ako využiť Pinterest na podnikanie?

Pinterest môže byť pre podniky cenným nástrojom na propagáciu svojich produktov a služieb. Používateľom Pinterestu sa totiž často hľadajú inšpiráciu a nápady. Ak podnik môže poskytnúť používateľom Pinterestu tieto veci, môže si získať ich pozornosť a zvýšiť svoju viditeľnosť.

Tu sú niektoré spôsoby, ako podniky môžu využiť Pinterest:

  • Vytváranie a zdieľanie vizuálne pútavého obsahu: Používateľom Pinterestu sa páči vizuálne pútavý obsah. Ak podnik chce, aby si ho používatelia Pinterestu všimli, musí vytvárať a zdieľať obsah, ktorý je vizuálne atraktívny.
  • Používanie relevantných hashtagov: Ak podnik chce, aby jeho obsah na Pintereste našiel potenciálni zákazníci, mal by používať relevantné hashtagy.
  • Spolupráca s influencermi: Spolupráca s influencermi môže podnikom pomôcť dostať sa k širšiemu publiku.

Pinterest je výkonným nástrojom, ktorý vam vie pomôcť propagovať svoje produkty a služby. Potrebujete poradiť s propagáciou vašej firmy? 

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

 

Ďakujeme za odber!
Čaká vás ešte jeden krok. Kliknite na potvrdzovací odkaz, ktorý máte v emaili.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr