Ad block
Čo to znamená
AdBlock je softvér, ktorý blokuje reklamy na webových stránkach. Blokuje ich tak, že zabráni ich načítaniu do prehliadača. AdBlocky sa zvyčajne používajú na zlepšenie výkonu webových stránok a na zníženie počtu reklám, ktoré sa používateľom zobrazujú.
Viac info
AdBlocky môžu mať niekoľko výhod, vrátane:
- Zlepšenie výkonu webových stránok: Reklamy môžu byť veľké a náročné na spracovanie, takže ich blokovanie môže uvoľniť zdroje, ktoré webová stránka môže použiť na iné účely, ako je načítanie obsahu.
- Zníženie počtu reklám, ktoré sa používateľom zobrazujú.
- Ochrana pred škodlivými reklamami: Škodlivé reklamy môžu obsahovať vírusy alebo iný škodlivý softvér.
AdBlocky však majú aj niektoré nevýhody, vrátane:
- Môžu obmedziť príjem prevádzkovateľa webovej stránky: Reklamy sú dôležitým zdrojom príjmu pre mnohé webové stránky.
- Môžu blokovať aj užitočné obsahy: AdBlocky nie sú dokonalé a môžu niekedy blokovať aj užitočný obsah, ako sú napríklad videá alebo sociálne médiá.
- Môžu byť obmedzené niektorými webovými stránkami: Niektoré webové stránky sa snažia zabrániť používaniu AdBlockov. To môže viesť k obmedzeniam funkcií alebo k blokovaniu celého obsahu webovej stránky.
Napriek nevýhodám sú AdBlocky populárnym softvérom, ktorý používajú milióny ľudí. Ak hľadáte spôsob, ako zlepšiť výkon webových stránok a znížiť počet reklám, ktoré sa vám zobrazujú, AdBlock je skvelou možnosťou.
Najnovšie blogové články
Čo je web development a kto je web developer?
Web development je dôležitá súčasť každej webstránky, ktorá chce v dnešnej dobe osloviť svojich potenciálnych zákazníkov. Ide vlastne o vývoj...
-
03.05.2024
-
12 min čítania
Ako zlepšiť SEO a byť prvý vo vyhľadávaní?
Ako zlepšiť SEO je otázka, ktorú si kladie každý e-shop alebo web, ak chce byť vo výsledkoch vyhľadávania na najklikanejších priečkach. Platí...
-
03.05.2024
-
11 min čítania
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
B2B a B2C sú dva pojmy, s ktorými ste sa v e-commerce a online marketingu určite stretli. Ak však doteraz presne neviete, v čom spočíva medzi...
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
V džungli digitálneho marketingu, kde sa odohráva neúprosný boj o zákazníkov, je Google Ads mocným nástrojom, ktorý vám môže pomôcť dosiahnuť...
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
Častá otázka nielen našich klientov. Ale aby sme sa dopracovali k odpovedi, poďme si zhrnúť, čo je to vlastne brand a čo sú “tie ostatné kampane...
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
PPC reklama je jedným z najpoužívanejších nástrojov online marketingu. Z anglického prekladu “pay per click” vyplýva, že za ňu inzerent platí...
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
SEO audit je komplexný dokument, ktorý preverí, ako na tom webstránka z pohľadu optimalizácie pre vyhľadávače stojí. Zostavenie takéhoto auditu...
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
Usability testing alebo testovanie použiteľnosti je spôsob ako odhaliť nedostatky, resp. bariéry vášho produktu alebo služby, ktoré často bránia...
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
Facebook reklama (Facebook Advertising/Facebook Ads) je dnes už bežnou súčasťou marketingového mixu. Častým problémom však býva jej nízka efektivita...
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
Vlastný eshop je možnosť, ako sa realizovať nielen popri zamestnaní, ale v prípade, ak sa vám biznis rozbehne, pokojne aj full-time. Ak vám ...
-
08.04.2024
-
7 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr