Dlhoročná symbióza ui42 a FIRO-tour prináša pozoruhodné výsledky

Dlhoročná symbióza ui42 a FIRO-tour prináša pozoruhodné výsledky

Jedným z kľúčových faktorov akéhokoľvek podnikateľského úspechu je efektívna spolupráca s odborníkmi v danej oblasti. Inak to nie je ani v prípade internetových a webových služieb, ktoré uľahčujú podnikateľom komunikáciu so zákazníkmi a pomáhajú im pri predaji ponúkaných produktov a služieb v online prostredí. Medzi hlavných aktérov jedného z úspešných príbehov spolupráce na tomto poli patria aj naši odborníci z ui42, ktorí už takmer osem rokov spolupracujú s odborníkmi z cestovnej kancelárie FIRO-tour. Výsledkom tohto projektu sú pozoruhodné výsledky, ktoré si postupne priblížime v nasledujúcich riadkoch.

Z histórie až do súčasnosti

Prvá bojová úloha, ktorú bolo potrebné vykonať v súvislosti s úpravou webovej stránky cestovnej kancelárie FIRO-tour, bola zadaná dňa 07.09.2009 a zahŕňala prípravu grafického návrhu pre vtedajšie webové sídlo spoločnosti. Počnúc týmto dňom sa začal písať úspešný príbeh spolupráce medzi uičkom a FIRO-tourom, ktorého výsledkom je v súčasnosti už viac ako 12 tis. realizovaných zadaní.

Svet technológií sa dynamicky rozvíja a je preto potrebné udržiavať tempo s rýchlo sa meniacimi trendmi na trhu. V rámci tohto konceptu sme v apríli 2013 uviedli do prevádzky Premium webovú stránku, ktorá predstavuje ideálne riešenie pre klientov cestovnej kancelárie FIRO-tour preferujúcich exkluzívne dovolenkové destinácie alebo dovolenku ušitú na mieru. 

Dôležité je nahlas pripomenúť, že všetko vyššie uvedené je budované na nami navrhnutom, naprogramovanom a priebežne upgradeovanom CMS BUXUS. Pre zaujímavosť možno ešte spomenúť, že samotný vývoj webovej stránky spoločnosti sa začal ešte na verzii BUXUSu s označením 5.2.0, pričom v súčasnosti pracujeme s verziou s označením CMS BUXUS 6.5.0. V predchádzajúcom roku prešiel web firmy významným redizajnom, ktorý dostal po používateľskom testovaní s eyetrackingom aktuálnu podobu www.firotour.sk.

Pozoruhodné výsledky v číslach

Po úspešnom spustení spomínaného redizajnu webovej stránky cestovnej kancelárie FIRO-tour začiatkom roku 2017, sme už počas letných mesiacov (júl – august) zaznamenali prvé výrazné zrýchlenie načítavania stránky o výborných 34,5%.

Za týmto skvelým výsledkom však nezaostávajú ani ďalšie dôležité ukazovatele. S príchodom aktuálneho webu sa zvýšila aj jeho celková návštevnosť, a to až o 35%. Zároveň s tým vzrástol počet unikátnych používateľov navštevujúcich stránku - v každom jednotlivom prípade sa počíta len jeho prvá návšteva na webe. Tento ukazovateľ si aj napriek tomu polepšil o úctyhodných 31%. Výrazný nárast zaznamenal i samotný počet zobrazených stránok, ktorý si polepšil až o 50%. Úspešný výsledok, za ktorým stojí vysoko responzívny web, napokon priniesol cestovnej kancelárii FIRO-tour aj 38-percentný nárast predaja prostredníctvom mobilných zariadení.

V rámci našej spolupráce sme však realizovali aj množstvo ďalších zaujímavých projektov, v rámci ktorých sme napríklad dokázali efektívne importovať poznávacie zájazdy, lyžiarske pobyty a ďalšie dovolenky do mnohých destinácií z viacerých slovenských, českých a rakúskych cestovných kancelárií.

K nesporným úspechom radíme aj vytvorenie mikro stránky s názvom Školské prázdniny, na ktorej možno nájsť ponuku rôznych zájazdov reflektujúcich jednotlivé termíny školských prázdnin. Jedným kliknutím možno vyselektovať zájazdy ponúkané v konkrétnom termíne školských prázdnin, čím ušetria používatelia veľké množstvo času, ktorý by inak venovali náročnému a zdĺhavému vyhľadávaniu zájazdov v požadovanom období.

V rámci skvalitňovania pridružených služieb sme ďalej rozšírili ponúkané platobné nástroje, pričom v súčasnosti majú klienti stránky k dispozícii nasledovné platobné brány: Cardpay, Sporopay, CSOBpay. Našou dominantou sú v neposlednom rade sociálne médiá, ktoré už v súčasnosti predstavujú vysoko efektívny nástroj propagácie a predaja. Aj na tomto poli sa nám podarilo rozbehnúť úspešnú spoluprácu s cestovnou kanceláriou FIRO-tour, kde sme naštartovali ich facebookovú fun pagedovolenkové blogy na webe.

Radi by sme upozornili aj na naše dlhoročné know-how získané v oblasti PPC reklám, v ktorej už niekoľko rokov spolupracujeme aj s odborníkmi z FIRO-tour. Táto unikátna forma spolupráce je zaujímavá najmä v tom, že zahŕňa provízie z predaných zájazdov. Daný model okrem iného charakterizuje voľnosť v oblasti tvorby rozpočtov i reklamný kredit. Jeho hlavnou výhodou je skutočnosť, že aj my sme motivovaní pripravovať kampane tak, aby prinášali nášmu klientovi reálny obrat. V travel segmente zároveň platí, že od fázy zvažovania nákupu dovolenky, samotného výberu konkrétneho zájazdu, rezervácie turnusu až po jeho úplné zaplatenie, môže prejsť aj niekoľko mesiacov. Z tohto dôvodu sme nútení využívať pokročilú analytiku počas celého spomínaného cyklu. Na záver prichádza na rad párovanie skutočne zrealizovaných zájazdov s počtom nezáväzných objednávok. Celý proces môže na prvý pohľad pôsobiť zdĺhavým dojmom, v skutočnosti nám však systém autonómie umožňuje rýchlejšie reagovať na nové trendy, skúmať nové reklamné formáty a presúvať zdroje tam, kde vidíme najväčší potenciál.  

Krátka bilancia a budúce výzvy

O tom, že čísla sú dôležité, nepochybuje zrejme žiadny podnikateľ a pri číslach preto ešte chvíľu ostaneme. Vrátime sa k aktuálnemu webu spoločnosti FIRO-tour, ktorý priniesol zaujímavé výsledky nielen v porovnaní so svojím predchodcom. Nemenej pútavý je totiž pohľad na celkové medziročné porovnanie niektorých kľúčových údajov:

  • Celkový počet návštev na stránke sa oproti minulému roku zvýšil o 35%.
  • Cestovná kancelária pritom zaznamenala v sledovanom období nárast objednávok o neuveriteľných 140%.
  • Uvedené zvýšenie sa následne odrazilo na 100% náraste obratu firmy.
  • Konverzný pomer, ktorý predstavuje jeden z najdôležitejších ukazovateľov výkonnosti v online marketingu, sa v medziročnom porovnaní zvýšil o neuveriteľných 80%!
  • Čas strávený pri načítavaní stránky sa následne znížil o 30%.
  • Tým pribudlo aj vyššie percento spokojných používateľov (11%) a vo finále i viac prezretých stránok na reláciu (pages per session), kde sme zaznamenali nárast o 22%.
  • Na záver pridávame ešte jeden vynikajúci výsledok - v porovnaní s rokom 2016 zaznamenala FIRO-tour až 200-percentný nárast objednávok prostredníctvom mobilných zariadení.

Marcel Siekel, CEO FIRO-tour: Dlhoročná spolupráca s ui42 je výborná. Sme radi, že v tejto dôležitej online oblasti máme tak odborne zdatného, veľmi
flexibilného a spoľahlivého partnera. Tešíme sa na ďalšie spoločné projekty.

Dosiahnuté výsledky nás nesmierne tešia a dodávajú nám motiváciu do ďalších projektov. V budúcnosti napríklad plánujeme rozšírenie predaja zájazdov iných cestovných kancelárií. Očakávame tiež, že nové služby umožnia klientom pohodlné online objednávanie zájazdov ponúkaných inými cestovnými kanceláriami na webovej stránke spoločnosti FIRO-tour, ako aj rôzne iné výzvy, ktorých hlavným cieľom je pre nás vždy spokojnosť na strane klienta.

Prečítajte si tiež

Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.