AdWords PPC Reklama na Google

Reklama Google AdWords, s ktorou platíte len za reálnu návštevu vašej stránky, Vám ponúka rýchle a efektívne oslovenie potenciálnych zákazníkov.

AdWords PPC Reklama

Drvivá väčšina Slovákov nakupujúcich na Internete využíva vyhľadávač Google. Ak sa váš web nezobrazuje na prvých pozíciach výsledkov Google pre kľúčové slová opisujúce vaše produkty alebo služby, šance na získanie zákazníka sú mizivé.   

Okamžitým riešením je PPC reklama Google AdWords! 

Začnite získavať nových zákazníkov už dnes. K štartu reklamnej kampane vám pridáme bonus 120 € >>     

Reklamné kampane prinášajú   pozitívne výsledky len v rukách skúsených odborníkov. Náš status certifikovaného partnera Google je dôkazom, že o úspech vašich PPC kampaní sa starajú skutoční odborníci. Podmienkou jeho získania bolo úspešné zvládnutie vedomostnych testov, preinvestovanie minimálneho rozpočtu a prísľub transparentnej spolupráce s klientmi
 
Ak máte záujem osloviť vo významnejšej miere aj českých používateľov internetu, odporúčame využiť PPC systém Sklik portálu Seznam.cz alebo kontextovú reklamu Etarget.
 

AdWords remarketing v reklamnej sieti Google

Predstavte si, že by ste reklamou vedeli osloviť konkrétnu skupinu ľudí, o ktorých by ste vedeli:

 

- ktoré časti vašej stánky navštívili

- čo z vašej ponuky ich zaujalo

- čo si nakoniec kúpili

- respektíve, čo si napriek záujmu nekúpili

 

Každej z týchto skupín ľudí by sa naviac obsah reklamy jedinečne prispôsoboval.

 

 

Toto všetko vám ponúka remarketing v reklamnej sieti Google AdWords!

 

Ako remarketing funguje?

Návštevníkov vašich stránok najprv označíme pomocou kódov vložených na vašich stránkach (rôzne kódy pre rôzne sekcie vašej stránky). Na základe toho identifikujeme rôznych užívateľov, ktorých môžeme osloviť tematicky cielenou reklamou v celej sieti Google.

Napríklad všetkých užívateľov, ktorí za posledný mesiac navštívili váš web, ale nenakúpili, môžete upozorniť, že teraz pri nákupe získajú atraktívny darček. Zákazníkov, ktorí si prezerali tovar v určitej kategórii, môžete upozorniť na osobitnú ponuku práve z tejto kategórie. Zákazníkov, ktorí nakúpili tovar z jednej kategórie, môžete neskôr osloviť ponukou súvisiacich produktov alebo doplnkov.

 

Pre aké ciele je remarketing vhodný

1. Remarketing je ideálny pre kampane s cieľom predať (ecommerce)
Presvedčte nerozhodných zákazníkov k nákupu. Ak už nakúpili, ponúknite im súvisiaci tovar či opakovaný nákup.

 

2. Remarketing apeluje na lojalitu existujúcich zákazníkov
Remarketing môžete použiť na posilnenie vzťahu s vašimi zákazníkmi. Informujte ich o aktuálnych zľavách a akciách. Pri uvedení nového produktu na trh môžete všetkých používateľov, ktorí v prvej fáze navštívili váš web, osloviť v ďalších fázach s konkrétnou predajnou ponukou.

 

3. Remarketing zvyšuje mieru konverzie existujúcej návštevnosti
Vašu stránku z rôznych zdrojov (Google, odkazujúce stránky...) navštevuje množstvo ľudí, ktorí nenájdu čo hľadali a ktorí sa našu stránku už nemusia vrátit.
Remarketing ich môže osloviť reklamou podľa obsahu, ktorý hľadali a priviesť priamo tam, kde ho nájdu.

 

4. Remarketing oslovuje efektívne nových zákazníkov
Remarketingové zoznamy môžete tiež využiť, pokiaľ je cieľom vašej kampane priviesť na web nových zákazníkov. V takomto prípade využijeme remarketingové zoznamy návštevníkov vášho webu na to, aby sme zobrazili reklamu len tým užívateľom, ktorí vás ešte nenavštívili.

 

 

Ako remarketing odštartovať ?

Remarketingová kampaň je v podstate AdWords kampaň zacielená v reklamnej sieti Google. Ak už teda reklamu Google AdWords využívate, stačí ak na vaše stránky nasadia potrebné kódy pre označenie cieľového publika.

7 dôvodov prečo sa rozhodnúť pre Google AdWords Reklamu

  1. Reklamný AdWords odkaz na prvých pozíciách vo výsledkoch Google znamená, že ak máte svojim zákazníkom čo ponúknuť, určite sa o vás dozvedia a navštívia váš web.
  2. Popredné pozície pri veľkej konkurencii môžu stáť až 50 centov/klik. Odbornou optimalizáciou AdWords reklamy vieme zaručiť, že za tu istú pozíciu môžete platiť až o 50% menej než váš konkurent.
     
  3. PPC (Pay per click) Reklama pre vás zaručí, že platíte len za reálnu návštevu vašej stránky. Všetky zobrazenia textových či banerových odkazov sú úplne Zdarma.
  4. Starostlivým výberom kľúčových slov, pre ktoré sa vaše odkazy zobrazujú, vám zabezpečíme čo najlepšiu konverziu návštevníkov na vašich zákazníkov.  
     
  5. PPC AdWords reklamu je možne efektívne merať a optimalizovať, aby vám prinášala stále viac a viac zákazníkov. Napríklad, ak jeden reklamný odkaz prináša viac zákazníkov než ostatné, reklamný systém AdWords automaticky zobrazí ten úspešnejší reklamný odkaz.
     
  6. Internetová AdWords reklama je vysoko flexibilná. Ak sa zmení vaša špeciálna ponuka, zľava alebo akcia, vašu reklamu vieme okamžite prispôsobiť tak, aby odzrkadľovala vašu aktuálnu ponuku.
  7. Vyhodnocovanie výsledkov AdWords reklamy uskutočňujeme v  priamej súvislosti s  vašimi reklamnými cieľmi a nákladmi. Ak je pre vás smerodajný nákup, objednávka, rezervácia, registrácia alebo kontakt, v našom vyhodnotení AdWords reklamy sa dozviete koľko jeden nákup, objednávka a pod. stála. 

 

 Začnite získavať nových zákazníkov už dnes. K štartu reklamnej kampane vám pridáme bonus 120 € >>