Reklama na Microsoft Bing

Čo to znamená

Bing je čoraz používanejší prehliadač od Microsoftu. Oplatí sa v ňom spustiť reklamy a aké reklamy Bing ponúka?

Viac info

Bing, teda Microsoft Advertising (predtým Bing Ads), ponúka rôzne formáty platených reklám, ktoré sa zobrazujú nielen vo vyhľadávači Bing, ale aj na partnerských platformách ako Yahoo, AOL či v ekosystéme Microsoftu (napr. Outlook, MSN, Edge, Xbox). 

Reklamný systém Bingu je takmer totožný s reklamným systémom Gads a teda, každý PPC špecialista, ktorý dokáže nastaviť a kvalitne spravovať reklamné kampane v Gads, si hravo poradí aj s Bingom.

Aké typy Bing reklám poznáme?

1. Search Ads (Textové reklamy vo vyhľadávaní)

  • Zobrazujú sa vo výsledkoch vyhľadávania Bing.

  • Cielené na základe kľúčových slov.

  • Podobné ako Google Search Ads.

  • Vhodné na priame odpovede na dopyty (napr. „kúpiť notebook HP“).

2. Shopping Ads

  • Zobrazujú produkt s obrázkom, názvom, cenou a názvom e-shopu.

  • Vhodné pre e-shopy, ktoré chcú zvýšiť predaj fyzických produktov.

  • Potrebné prepojenie s Microsoft Merchant Center (podobne ako Google Merchant Center).

3. Microsoft Audience Ads (natívne reklamy)

  • Zobrazujú sa v sieti Microsoft Audience Network:

    • Outlook.com

    • MSN

    • Microsoft Edge

    • Windows Apps

  • Reklamy sú vizuálne a natívne, cielené podľa záujmov, demografie a remarketingu.

4. Dynamic Search Ads (DSA)

  • Automaticky vytvárajú reklamy na základe obsahu vášho webu.

  • Vhodné pre weby s veľkým množstvom produktov/služieb, ktoré sa rýchlo menia.

5. Remarketing Ads

  • Cielia na ľudí, ktorí už navštívili vašu stránku.

  • Fungujú cez cookies a sledovanie správania.

6. LinkedIn Profile Targeting

  • Unikátna výhoda Microsoft Advertising.

  • Môžete cieliť podľa:

    • Zamestnania

    • Odvetvia

    • Spoločnosti (napr. „zobraziť reklamu iba zamestnancom IBM“)

  • Skvelé pre B2B kampane.

7. App Install Ads

  • Reklamy, ktoré propagujú inštaláciu mobilnej aplikácie.

  • Zobrazujú sa vo vyhľadávaní a v natívnej sieti.

Čo Bing ponúka:

  • Vyhľadávanie webových stránok (texty, obrázky, videá, správy, produkty).

  • Mapy (cez Bing Maps).

  • Preklad textov (Bing Translator).

  • Reklamnú platformu – Microsoft Advertising (alternatíva ku Google Ads).

  • AI funkcie – integrácia s ChatGPT cez Bing Chat a vyhľadávanie s podporou umelej inteligencie

V čom je Bing špecifický oproti Google Chrome?
  • Je predvoleným vyhľadávačom v Microsoft Edge a v niektorých verziách Windows.

  • pevné prepojenie s produktmi Microsoft (napr. Office, Xbox, Outlook).

  • Využíva ho aj OpenAI (ChatGPT) na vyhľadávanie najnovších informácií cez plugin Bing Search.

Zaujímavosť o Bingu:

Bing dnes funguje ako inteligentný asistent, nielen ako klasický vyhľadávač. Vďaka AI dokáže napríklad:

  • sumarizovať obsah stránok,

  • generovať odpovede v prirodzenom jazyku,

  • navrhovať produkty podľa preferencií.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

 

Ďakujeme za odber!
Čaká vás ešte jeden krok. Kliknite na potvrdzovací odkaz, ktorý máte v emaili.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr

Potrebujete poradiť?

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.