WooCommerce
Čo to znamená
WooCommerce je open-source e-commerce platforma postavená na WordPress. Je to najpopulárnejšie e-commerce riešenie na svete, ktoré používajú milióny podnikov a organizácií.
Viac info
WooCommerce je doplnok pre WordPress, ktorý umožňuje premeniť WordPress webovú stránku na plnohodnotný e-shop.
Hlavné dôvody, prečo mať e-shop na WooCommerce:
- Jednoduchosť použitia: WooCommerce je pomerne jednoduchý na použitie, aj keď nemáte žiadne skúsenosti s programovaním. Poskytuje množstvo nástrojov a zdrojov, ktoré vám pomôžu začať.
- Flexibilný: WooCommerce je veľmi flexibilná platforma, ktorá sa dá prispôsobiť tak, aby vyhovovala potrebám a požiadavkám akéhokoľvek podnikania. Existuje množstvo šablón a doplnkov, ktoré vám pomôžu vytvoriť e-shop, ktorý bude odrážať vašu jedinečnú značku.
- Mocný: WooCommerce ponúka širokú škálu funkcií, ktoré vám pomôžu vytvoriť úspešný e-shop. Patria sem napríklad:
- Správa produktov: Pridávajte, upravujte a spravujte svoje produkty jednoduchým kliknutím myši.
- Správa objednávok: Sledujte svoje objednávky a poskytovajte zákaznícku podporu.
- Platby: Prijímajte platby od zákazníkov z celého sveta.
- Doprava: Nastavte svoje pravidlá dopravy a sledujte svoje zásilky.
- Marketing: Propagujte svoj e-shop pomocou SEO, sociálnych médií a ďalších marketingových nástrojov.
- Cenovo dostupný: WooCommerce je bezplatný na stiahnutie a používanie. Ponúka však aj množstvo prémiových doplnkov, ktoré vám môžu pomôcť rozšíriť funkcie svojho e-shopu.
Ak hľadáte výkonné a flexibilné e-commerce riešenie, ktoré je jednoduché na použitie a cenovo dostupné, WooCommerce je skvelou voľbou.
Najnovšie blogové články
Čo je web development a kto je web developer?
Web development je dôležitá súčasť každej webstránky, ktorá chce v dnešnej dobe osloviť svojich potenciálnych zákazníkov. Ide vlastne o vývoj...
-
03.05.2024
-
12 min čítania
Ako zlepšiť SEO a byť prvý vo vyhľadávaní?
Ako zlepšiť SEO je otázka, ktorú si kladie každý e-shop alebo web, ak chce byť vo výsledkoch vyhľadávania na najklikanejších priečkach. Platí...
-
03.05.2024
-
11 min čítania
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
B2B a B2C sú dva pojmy, s ktorými ste sa v e-commerce a online marketingu určite stretli. Ak však doteraz presne neviete, v čom spočíva medzi...
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
V džungli digitálneho marketingu, kde sa odohráva neúprosný boj o zákazníkov, je Google Ads mocným nástrojom, ktorý vám môže pomôcť dosiahnuť...
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
Častá otázka nielen našich klientov. Ale aby sme sa dopracovali k odpovedi, poďme si zhrnúť, čo je to vlastne brand a čo sú “tie ostatné kampane...
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
PPC reklama je jedným z najpoužívanejších nástrojov online marketingu. Z anglického prekladu “pay per click” vyplýva, že za ňu inzerent platí...
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
SEO audit je komplexný dokument, ktorý preverí, ako na tom webstránka z pohľadu optimalizácie pre vyhľadávače stojí. Zostavenie takéhoto auditu...
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
Usability testing alebo testovanie použiteľnosti je spôsob ako odhaliť nedostatky, resp. bariéry vášho produktu alebo služby, ktoré často bránia...
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
Facebook reklama (Facebook Advertising/Facebook Ads) je dnes už bežnou súčasťou marketingového mixu. Častým problémom však býva jej nízka efektivita...
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
Vlastný eshop je možnosť, ako sa realizovať nielen popri zamestnaní, ale v prípade, ak sa vám biznis rozbehne, pokojne aj full-time. Ak vám ...
-
08.04.2024
-
7 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr