PPC
Čo to znamená
PPC je skratkou pre Pay-Per-Click, je typ internetovej reklamy, pri ktorom platí reklamný zákazník iba za každý kliknutý odkaz na jeho reklamu.
Viac info
PPC reklamy sa zvyčajne zobrazujú na vyhľadávačoch, sociálnych sieťach a iných webových stránkach a sú založené na tom, že zákazník platí iba za tých používateľov, ktorí kliknú na jeho reklamu. Zvyčajne sú zobrazované na základe kľúčových slov. Ak používateľ zadá do vyhľadávača kľúčové slovo, ktoré súvisí s reklamou, zobrazí sa mu reklama na vrchu alebo na boku vyhľadávača. Cieľom PPC reklamy je získať čo najviac klikov a zároveň zvýšiť návštevnosť reklamnej stránky. Táto forma reklamy je výhodná, pretože sa platí len za kliky, ktoré skutočne niekto vykoná a nie za počet zobrazení reklamy. To umožňuje presne sledovať účinnosť reklamnej kampane a optimalizovať ju tak, aby dosahovala čo najlepšie výsledky.
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.