Digitálny marketing
Čo to znamená
Digitálny marketing je proces používania digitálnych kanálov, ako sú sociálne siete, email, webové stránky a mobilné aplikácie, na propagáciu produktov alebo služieb a získavanie zákazníkov.
Viac info
Digitálny marketing sa líši od tradičných marketingových stratégií tým, že umožňuje presnejšie meranie výsledkov a prispôsobenie stratégie zákazníkom na základe ich online správania. Okrem propagácie produktov a služieb môže digitálny marketing pomôcť aj pri budovaní značky, získavaní nových zákazníkov, udržiavaní súčasných zákazníkov a budovaní ich lojality.
Mohlo by sa vám páčiť:
- Optimalizácia PPC kampaní na maržu, ako dosiahnuť maximálny zisk?
- Čo je to online a digitálny marketing? Spoznajte jeho výhody a nástroje
- Čo je analýza kľúčových slov a prečo je dôležitá?
- Ako na výkonnejšiu PPC reklamu? Vyskúšajte ROI Hunter
- Viete, ako merať konverziu a čo je to konverzný pomer?
- 7 dôvodov, prečo ísť na cenové porovnávače
Najnovšie blogové články
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
V džungli digitálneho marketingu, kde sa odohráva neúprosný boj o zákazníkov, je Google Ads mocným nástrojom, ktorý vám môže pomôcť dosiahnuť...
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
Častá otázka nielen našich klientov. Ale aby sme sa dopracovali k odpovedi, poďme si zhrnúť, čo je to vlastne brand a čo sú “tie ostatné kampane...
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
PPC reklama je jedným z najpoužívanejších nástrojov online marketingu. Z anglického prekladu “pay per click” vyplýva, že za ňu inzerent platí...
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
SEO audit je komplexný dokument, ktorý preverí, ako na tom webstránka z pohľadu optimalizácie pre vyhľadávače stojí. Zostavenie takéhoto auditu...
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
Usability testing alebo testovanie použiteľnosti je spôsob ako odhaliť nedostatky, resp. bariéry vášho produktu alebo služby, ktoré často bránia...
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
Facebook reklama (Facebook Advertising/Facebook Ads) je dnes už bežnou súčasťou marketingového mixu. Častým problémom však býva jej nízka efektivita...
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
Vlastný eshop je možnosť, ako sa realizovať nielen popri zamestnaní, ale v prípade, ak sa vám biznis rozbehne, pokojne aj full-time. Ak vám ...
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
Formuláre na webových stránkach a aplikáciách sú zrejme najdôležitejším UX miestom, kde sa návštevník mení na zákazníka. Pri testovaní použiteľnosti...
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
Úspešné škálovanie vášho e-commerce podnikania si vyžaduje viac ako len zvyšovanie investícií. Implementáciou týchto piatich základných stratégií...
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
Prečo AI? Ak ste náš follower, viete, že v oblasti umelej inteligencie patríme k priekopníkom na Slovensku. Áno, vyvinuli sme aj svoju vlastnú...
-
17.03.2024
-
6 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr