Ako na výkonnejšiu PPC reklamu? Vyskúšajte ROI Hunter

PPC reklama je dôležitou súčasťou marketingového mixu. Nároky na jej efektivitu, kvalitu, rýchlosť a výkonnosť sa neustále zvyšujú. Aby sme z nej dokázali vyťažiť maximum, v ui42 používame u vybraných klientov ROI Hunter. Nástroj, pomocou ktorého dokážeme spravovať PPC kampane o úroveň vyššie, než sú štandardné postupy.

Ako na výkonnejšiu PPC reklamu? Vyskúšajte ROI Hunter

Ako na výkonnejšiu PPC reklamu? Vyskúšajte ROI Hunter

PPC reklama je dôležitou súčasťou marketingového mixu. Nároky na jej efektivitu, kvalitu, rýchlosť a výkonnosť sa neustále zvyšujú. Aby sme z nej dokázali vyťažiť maximum, v ui42 používame u vybraných klientov ROI Hunter. Nástroj, pomocou ktorého dokážeme spravovať PPC kampane o úroveň vyššie, než sú štandardné postupy.

Ako na výkonnejšiu PPC reklamu? Vyskúšajte ROI Hunter

Čo je to ROI Hunter? 

ROI Hunter je nástroj na výkonnostný marketing produktu (PPM – product performance management), ktorý:

  • automatizuje, 
  • optimalizuje, 
  • zefektívňuje PPC reklamy

Vďaka nemu dokážete: 

  • vytvárať kampane rýchlejšie,  
  • s nižšími nákladmi, 
  • spúšťať reklamy na produkty s najvyššou pridanou hodnotou, 
  • vytvárať kreatívy bez potreby vytvárať externú grafiku alebo videoanimácie.

Inými slovami – ROI Hunter je nepostrádateľným nástrojom, ktorý výrazne zvyšuje návratnosť z investície – ROI. Využíva ho až 1,5 % svetového e-commerce vo viac ako 60-tich krajinách sveta. Príkladom v rámci našich spoluprác je Be Lenka, náš klient pôsobiaci v segmente barefoot obuvi a ergonomických nosičov na vyše desiatich trhoch. Kým sme na jeseň nasadili produktové sety v 10% reklamách a v šablónach 43% dynamických reklamách, postupom času sme vďaka skvelým výsledkom použitie ROI Hunter rozšírili a dnes ho využívame v ešte väčšej miere.

Ako funguje ROI Hunter? Kombinuje dáta a automatizáciu 

ROI Hunter je unikátny v tom, že dokáže pracovať s konkrétnymi dátami spoločnosti/projektu prostredníctvom prepojenia na dátové nástroje (napr. Google Analytics). 

Zároveň dokáže nástroj vytvárať zautomatizované kreatívy, ktoré šetria čas a sú navyše spracované tak, aby boli pre potenciálneho zákazníka atraktívne. Keďže vieme, že dáta sú dnes to najcennejšie čo máme a automatizácia je nevyhnutnosť pre každého, kto chce napredovať, je táto kombinácia zaručený recept na úspech.

Prepojenie na zdroje dát alebo dokonca CRM systémov umožňuje nástroju automatizovať, optimalizovať a analyzovať reklamy tak, aby vznikali personalizované dynamické kampane. Navyše umožňuje vyšší level zapojenia publík a vytvorenie viacerých virtuálnych účtov. 

ROI Hunter je oficiálny Facebook Marketing Partner. Čo to znamená? 

Ako oficiálny Facebook Marketing Partner sa ROI Hunter podieľa na vývoji a testovaní noviniek v rámci Facebook Ads. Tie dokážu v unikátnom prístupe sprostredkovať potom svojim klientom skôr, než sa dostanú k tým, ktorí pracujú s Business Ads Managerom. 

Veľké plus prináša platforma aj v rámci Facebook podpory. Ako je v marketérskych kruhoch známe, dovolať sa riešeniu nejakých komplikácií s Facebook Ads, je cesta na dlhé lakte. ROI Hunter však sľubuje vyššiu úroveň podpory práve vďaka medzinárodným kontaktom priamo s Facebook tímom.

Výhody ROI Hunter 

Automatizácia – šetrí čas aj náklady 

Manuálne vyklikávanie, testovanie, sledovanie, vyhodnocovanie a optimalizácia dynamických reklamných kampaní si vyžaduje čas a skúsenosti. Pre niektoré e-commerce projekty, ktoré pracujú s veľkým množstvom dát a produktov a pôsobia na viacerých trhoch, je práve ROI Hunter riešenie, s ktorým to ide rýchlejšie. Pre porovnanie – hodina práce s týmto nástrojom dokáže ušetriť 8 hodín manuálneho nastavenia v rámci niektorých kampaní. Keďže sa nástroj dokáže prepojiť na Facebook API a technológie, ktoré sú nad Business Ads Managerom, zvláda aj technologicky náročnejšie úlohy. 

Prepojením na CRM systémy a dátové analytické rozhrania pracuje s presnými údajmi a nie všeobecnými dátami. Na základe automatických pravidiel vznikajú personalizované kampane, v rámci ktorých sa dokonca tagujú aj URL adresy bez potreby manuálneho zásahu.

Pracuje s množstvom dát a feedmi 

Spravovanie a vyhodnocovanie PPC reklamných kampaní pre veľké e-shopy si vyžaduje veľké množstvo času. Catalog Manager v ROI Hunter však zvláda dynamickú prácu s produktovým feedom tak, aby vznikla lepšie optimalizovaná kampaň s nižšou cenou za klik.

Za pomoci Template Editora (tiež súčasť nástroja), je možné aj fotky z tisícov produktov upravovať zautomatizovane. Do vybranej šablóny sú pridávané fotky produktov na bielom pozadí a doplnené informáciami z feedu. Výsledkom je vždy unikátny banner s vizuálom v rámci kreatívy (cena, zľava a pod.), dokonca aj s popisom reklamy. 

Vytvára lákavé kreatívy 

Na vytvorenie vizuálneho obsahu pre reklamné bannery nebudete vďaka ROI Hunter potrebovať vo veľkom množstve prípadov pomoc grafika. Vďaka Creative Factory zvláda nástroj aj animované videá, dokonca v rámci časového nastavenia (nástroj na základe dát rozhodne, čo sa kedy zobrazí). Čerpá z podkladov z produktového feedu, vlastných prednastavených animácií a voľne dostupných obrázkov z fotobánk. Ideálne riešenie na získanie nových zákazníkov alebo dynamický remarketing.

Pre koho je ROI Hunter ideálny spôsob, ako riešiť PPC reklamu? 

Pre každého, kto chce v PPC reklame dosiahnuť skvelé výsledky pomocou automatizácie a nižších nákladov na reklamu. Najmä však pre tých, ktorí pracujú s veľkým množstvom kampaní a objemom dát. ROI Hunter spracováva  personalizované dáta, prepája informácie naprieč kanálmi a dokonca výrazne pomáha aj s kreatívou. 

Aj vďaka tejto automatizácii dosahujú naši klienti (Be Lenka, Demänová, Feedo a atď.) ešte lepšie čísla z PPC reklamy, než doteraz. Chceli by ste sa k nim pridať? Kontaktujte nás a odštartujeme lov na lepšie ROI aj vo vašom prípade.

Sú vám niektoré výrazy nejasné? Pozrite uičkovskú abecedu

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

Prečítajte si tiež

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.