Digitálna agentúra
Čo to znamená
Digitálna agentúra poskytuje komplexné služby v oblasti digitálneho marketingu a technológií. Môže sa špecializovať na konkrétnu oblasť, ako je napríklad tvorba webových stránok, SEO, PPC, sociálne médiá alebo vývoj aplikácií.
Viac info
Digitálne agentúry pomáhajú podnikom a organizáciám dosiahnuť ich marketingové a obchodné ciele prostredníctvom digitálnych kanálov. Môžu im pomôcť vytvoriť a spustiť webové stránky, zvýšiť návštevnosť webových stránok, dosiahnuť viac konverzií, vytvoriť relevantný obsah a budovať vzťahy s cieľovou skupinou.
Príklady služieb, ktoré môže digitálna agentúra poskytovať:
- Webový dizajn a vývoj
- SEO (optimalizácia pre vyhľadávače)
- PPC (platená reklama)
- Sociálne médiá
- E-mailový marketing
- Content marketing
- Analýza dát
- Stratégia digitálneho marketingu
Digitálne agentúry môžu byť veľké alebo malé, lokálne alebo globálne. Môžu byť vlastnené jednotlivcami alebo spoločnosťami. Môžu byť zapojené do rôznych odvetví a trhov.
Pri výbere digitálnej agentúry je dôležité zvážiť nasledujúce faktory:
- Skúsenosti a odbornosť agentúry
- Poskytované služby
- Cena
- Referencie
- Celková chémia medzi vami a agentúrou
Najnovšie blogové články
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.