SERP
Čo to znamená
SERP je skratka pre Search Engine Results Page, čo označuje stránku s výsledkami vyhľadávania, ktorú zobrazí vyhľadávač po zadání kľúčového slova alebo frázy. SERP zobrazuje zoznam výsledkov, ktoré vyhľadávač považuje za najrelevantnejšie pre danú požiadavku vyhľadávania.
Viac info
Každý záznam na stránke s výsledkami vyhľadávania obsahuje názov webovej stránky, jej URL adresu a krátky popis obsahu. Niektoré vyhľadávače zobrazujú aj ďalšie prvky, ako sú obrázky, mapy, recenzie a iné. Optimalizácia pre vyhľadávače, teda SEO, sa snaží zlepšiť pozície na stránke s výsledkami vyhľadávania pre zadané kľúčové slová. Čím vyššie sa stránka s výsledkami vyhľadávania zobrazuje pre dané kľúčové slovo, tým vyššia je pravdepodobnosť, že užívatelia kliknú na odkaz na webovej stránke a prejdú priamo na danú stránku.
Najnovšie blogové články
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.