Kľúčové slovo
Čo to znamená
Kľúčové slovo označuje slovo alebo frázu, ktorá najlepšie opisuje obsah webovej stránky alebo článku a ktorú používatelia zadávajú do vyhľadávačov.
Viac info
Cieľom kľúčových slov je zlepšiť pozíciu webovej stránky v organických, teda neplatených výsledkoch vyhľadávačov pre dané slovo alebo frázu. Správna voľba kľúčových slov môže zlepšiť relevantnosť webovej stránky pre určitú cieľovú skupinu a zvýšiť návštevnosť. Je dôležité zvoliť správne kľúčové slová, ktoré súvisia s obsahom stránky, majú dostatočný počet vyhľadávaní a zároveň sú konkurencieschopné. Využívanie príliš všeobecných kľúčových slov môže znamenať, že sa stránka bude zobrazovať v obrovskom množstve výsledkov vyhľadávania, ktoré sú príliš všeobecné a nerelevantné. Na druhej strane, použitie príliš špecifických kľúčových slov môže znamenať, že stránka sa nebude zobrazovať v dostatočnom množstve výsledkov vyhľadávania. Kľúčové slová by mali byť umiestnené v rôznych častiach webovej stránky, ako sú titulky, popisy a obsah, aby sa zlepšila ich relevantnosť pre vyhľadávače.
Najnovšie blogové články
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
470 % nárast návštevnosti vďaka performance marketingovej stratégii
-
16.03.2024
-
1 min čítania
Budúcnosť športu je online: Najšport ukazuje cestu k online dominancii v športovom segmente
-
15.03.2024
-
1 min čítania
Prečo je responzívny dizajn jedným z najdôležitejších prvkov na webe?
-
15.03.2024
-
9 min čítania
Neperformuje vám webová stránka? Len vytvoriť web nestačí
-
14.03.2024
-
14 min čítania
7 zaujímavostí, ktoré ste možno o PHP netušili
-
12.03.2024
-
3 min čítania
Čo je použiteľnosť webu a prečo je dôležitá?
-
08.03.2024
-
10 min čítania
Daniela Marušková je novou CMO agentúry ui42
-
06.03.2024
-
3 min čítania
Inšpirujte sa príbehom e-shopu, ktorý prekonal ciele o 156%
-
29.02.2024
-
1 min čítania
15 kreatívnych výziev k akcii (CTA), ktoré skutočne zaujmú
-
26.02.2024
-
7 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.