PPC kampane
Čo to znamená
PPC kampaň je internetová reklamná kampaň, pri ktorej sa platí za každé kliknutie na reklamu. PPC je skratka pre Pay-per-click, čo znamená, že platíte iba v prípade, že niekto klikne na vašu reklamu.
Viac info
Ide o jednu z najpopulárnejších foriem online marketingu, pri ktorej sú reklamy zobrazované na vyhľadávačoch, sociálnych sieťach a iných webových stránkach. Cieľom PPC kampane je zvýšiť návštevnosť webovej stránky, generovať nových zákazníkov a zlepšiť predaj produktov alebo služieb.
Najnovšie blogové články
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
B2B a B2C sú dva pojmy, s ktorými ste sa v e-commerce a online marketingu určite stretli. Ak však doteraz presne neviete, v čom spočíva medzi...
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
V džungli digitálneho marketingu, kde sa odohráva neúprosný boj o zákazníkov, je Google Ads mocným nástrojom, ktorý vám môže pomôcť dosiahnuť...
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
Častá otázka nielen našich klientov. Ale aby sme sa dopracovali k odpovedi, poďme si zhrnúť, čo je to vlastne brand a čo sú “tie ostatné kampane...
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
PPC reklama je jedným z najpoužívanejších nástrojov online marketingu. Z anglického prekladu “pay per click” vyplýva, že za ňu inzerent platí...
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
SEO audit je komplexný dokument, ktorý preverí, ako na tom webstránka z pohľadu optimalizácie pre vyhľadávače stojí. Zostavenie takéhoto auditu...
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
Usability testing alebo testovanie použiteľnosti je spôsob ako odhaliť nedostatky, resp. bariéry vášho produktu alebo služby, ktoré často bránia...
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
Facebook reklama (Facebook Advertising/Facebook Ads) je dnes už bežnou súčasťou marketingového mixu. Častým problémom však býva jej nízka efektivita...
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
Vlastný eshop je možnosť, ako sa realizovať nielen popri zamestnaní, ale v prípade, ak sa vám biznis rozbehne, pokojne aj full-time. Ak vám ...
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
Formuláre na webových stránkach a aplikáciách sú zrejme najdôležitejším UX miestom, kde sa návštevník mení na zákazníka. Pri testovaní použiteľnosti...
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
Úspešné škálovanie vášho e-commerce podnikania si vyžaduje viac ako len zvyšovanie investícií. Implementáciou týchto piatich základných stratégií...
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr