Mikrokonverzia
Čo to znamená
Mikrokonverzia je malý krok v procese nákupu alebo rozhodovania zákazníka. Je to akcia, ktorú zákazník vykoná na vašej webovej stránke alebo aplikácii, ktorá naznačuje, že sa približuje k záväznému rozhodnutiu, ako napríklad záväznému objednaniu produktu, zaregistrovaniu sa na odber noviniek alebo stiahnutiu aplikácie.
Viac info
Mikrokonverzie sú dôležité, pretože ukazujú, ako sa zákazníci vyvíjajú v priebehu času a ako sa im vyvíjajú ich záujmy a preferencie. Môžu byť tiež použité na meranie úspešnosti rôznych marketingových aktivít a stratégií, ako napríklad e-mailového marketingu, reklamy na sociálnych sieťach alebo pay-per-click reklamy. Mikrokonverzie sú tiež užitočné pri vytváraní fungujúceho komplexného e-commerce ekosystému, pretože vám umožňujú sledovať a analyzovať zákaznícke správanie a nájsť spôsoby, ako zlepšovať ich skúsenosti s vašou webovou stránkou alebo aplikáciou.
Najnovšie blogové články
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budúcnosti pre e-commerce
-
02.07.2025
-
3 min čítania
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategórii Launch, Relaunch, Rebranding
-
26.06.2025
-
2 min čítania
Case Study: 554% nárast obratu už v prvom mesiaci kompletnej marketingovej správy
-
18.06.2025
-
1 min čítania
Najpopulárnejšie aplikácie na Slovensku v roku 2025: Kto predbežne kraľuje rebríčkom?
-
10.06.2025
-
4 min čítania
Nový zákon o prístupnosti: Kľúčové zmeny pre e-shopy a digitálne služby
-
09.06.2025
-
9 min čítania
Porovnanie e-shopových riešení. Ktoré CMS si vybrať?
-
04.06.2025
-
16 min čítania
Informačná architektúra: Základ efektívneho používateľského zážitku
-
27.05.2025
-
12 min čítania
Kompletný sprievodca najznámejšími AI nástrojmi
-
21.05.2025
-
18 min čítania
Ako bezpečne nakupovať cez Shein?
-
09.05.2025
-
7 min čítania
Až 91% emočných nákupov zo sociálnych sietí sa nedokončí
-
07.05.2025
-
3 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.

Ďakujeme za odber!





