Mikrokonverzia

Čo to znamená

Mikrokonverzia je malý krok v procese nákupu alebo rozhodovania zákazníka. Je to akcia, ktorú zákazník vykoná na vašej webovej stránke alebo aplikácii, ktorá naznačuje, že sa približuje k záväznému rozhodnutiu, ako napríklad záväznému objednaniu produktu, zaregistrovaniu sa na odber noviniek alebo stiahnutiu aplikácie.

Viac info

Mikrokonverzie sú dôležité, pretože ukazujú, ako sa zákazníci vyvíjajú v priebehu času a ako sa im vyvíjajú ich záujmy a preferencie. Môžu byť tiež použité na meranie úspešnosti rôznych marketingových aktivít a stratégií, ako napríklad e-mailového marketingu, reklamy na sociálnych sieťach alebo pay-per-click reklamy. Mikrokonverzie sú tiež užitočné pri vytváraní fungujúceho komplexného e-commerce ekosystému, pretože vám umožňujú sledovať a analyzovať zákaznícke správanie a nájsť spôsoby, ako zlepšovať ich skúsenosti s vašou webovou stránkou alebo aplikáciou.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.