Mikrokonverzia
Čo to znamená
Mikrokonverzia je malý krok v procese nákupu alebo rozhodovania zákazníka. Je to akcia, ktorú zákazník vykoná na vašej webovej stránke alebo aplikácii, ktorá naznačuje, že sa približuje k záväznému rozhodnutiu, ako napríklad záväznému objednaniu produktu, zaregistrovaniu sa na odber noviniek alebo stiahnutiu aplikácie.
Viac info
Mikrokonverzie sú dôležité, pretože ukazujú, ako sa zákazníci vyvíjajú v priebehu času a ako sa im vyvíjajú ich záujmy a preferencie. Môžu byť tiež použité na meranie úspešnosti rôznych marketingových aktivít a stratégií, ako napríklad e-mailového marketingu, reklamy na sociálnych sieťach alebo pay-per-click reklamy. Mikrokonverzie sú tiež užitočné pri vytváraní fungujúceho komplexného e-commerce ekosystému, pretože vám umožňujú sledovať a analyzovať zákaznícke správanie a nájsť spôsoby, ako zlepšovať ich skúsenosti s vašou webovou stránkou alebo aplikáciou.
Najnovšie blogové články
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.