Accessibility
Čo to znamená
Accessibility, alebo prístupnosť, je schopnosť webovej stránky, aplikácie alebo produktu byť používaná všetkými používateľmi, bez ohľadu na ich schopnosti alebo obmedzenia.
Viac info
Accessibility je dôležitá z toho dôvodu, že sa týka veľkého počtu ľudí. Podľa Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO) má celosvetovo 1,3 miliardy ľudí nejaké zdravotné postihnutie. To zahŕňa ľudí so zrakovým, sluchovým, motorickým alebo kognitívnym postihnutím.
Existuje niekoľko spôsobov, ako zabezpečiť prístupnosť webových stránok, aplikácií a produktov. Jedným z najdôležitejších krokov je používanie štandardných metód a postupov, ktoré sú kompatibilné s rôznymi zariadeniami a technológiami. Ďalším dôležitým krokom je testovanie prístupnosti webových stránok, aplikácií a produktov používateľmi so zdravotným postihnutím.
Accessibility je dôležitá pre všetkých používateľov. Zabezpečuje, aby mohli všetci ľudia využívať webové stránky, aplikácie a produkty rovnakým spôsobom.
Prístupnosť v dizajne
Najnovšie blogové články
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.