302 redirect
Čo to znamená
302 redirect je typ presmerovania HTTP status kódu, ktorý oznamuje prehliadaču alebo vyhľadávaču, že zdrojová stránka je dočasne presunutá na novú adresu URL. Keď návštevník zadá starú URL alebo klikne na neaktuálny odkaz, prehliadač automaticky presmeruje na novú adresu URL.
Viac info
302 presmerovanie sa často používa pri dočasných zmenách URL adresy stránky, napríklad počas testovania novej verzie webovej stránky alebo pri výpadku stránky. V týchto prípadoch by malo byť presmerovanie dočasné a po oprave alebo ukončení testovania by malo byť presmerovanie zrušené a návštevníci by mali byť opäť presmerovaní na pôvodnú URL adresu. Je dôležité zvoliť správne presmerovanie, pretože nesprávne použitie presmerovania môže viesť k strate autority a hodnoty webovej stránky v očiach vyhľadávačov. 302 presmerovanie sa odporúča len v prípade dočasných zmien adresy URL a nemalo by sa používať ako náhrada za trvalé 301 presmerovanie.
Najnovšie blogové články
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.