Sme experti na používateľský zážitok a špecializujeme sa na

Dizajn pre ľudí. CRO. UX výskum. Customer Journey. UX a CX workshopy. UX a CX školenia. Prístupnosť. Usability testovanie. CX a UX konzultácie.
  • Customer a User Experience

    sú úzko súvisiace koncepty, no ich zameranie a rozsah sa líšia. 
    Customer Experience je súbor aktivít a touchpointov naprieč celým biznisom (nielen na webstránke alebo eshope), počas ktorých s vami zákazník prichádza do kontaktu. Od prvého banneru či spotu, až po zákaznícku podporu a riešenie reklamácií. 
    User Experience je tá časť celého systému, ktorá sa týka priamo webstránky, použiteľnosti, intuitívnosti a zahŕňa aj User Interface (UI) a dizajn.

    Dohodnúť konzultáciu

    Customer journey predstavuje mapu alebo vizualizáciu celého procesu, ktorým zákazník prechádza pri interakcii so značkou, produktom alebo službou. Zameriava sa na jednotlivé dotykové body (touchpoints), kde zákazník prichádza do kontaktu so spoločnosťou, od prvého momentu záujmu až po následnú starostlivosť po nákupe.

    V dizajne sa customer journey využíva na optimalizáciu týchto dotykových bodov, aby sa zákazníkom zabezpečila plynulá, príjemná a efektívna skúsenosť. Najčastejšie zahŕňa:

    • Awareness (Povedomie)
    • Consideration (Zvažovanie)
    • Decision (Rozhodovanie)
    • Purchase (Nákup)
    • Post-purchase (Po nákupe)
    • Loyalty (Lojalita)

    Vďaka výskumu je možné porozumieť motiváciám, očakávaniam alebo prekážkam reálnych používateľov. Konkrétnu metódu výskumu je dôležité správne zvoliť na základe riešenej problematiky. Najčastejšie pre našich klientov využívame:

    • Discovery research
    • Customer Journey Mapping
    • Výskum so zákazníkmi
    • Focus Groupy
    • Testovanie použiteľnosti
    • UX audit


    Kedy sa hodí CX/ UX konzultácia?

    V prípade, že narazíte na limity vlastného tímu alebo podobnú rolu v tíme nemáte, môžete využiť poradenstvo našich špecialistov. CX a UX konzultácia môže byť jednorázová, krátkodobá alebo aj dlhodobá, vo forme personálneho lízingu.

    UX Design

    Vytvárame funkčný a pútavý UX design šitý na mieru potrebám vašich zákazníkov. S kvalitnou používateľskou skúsenosťou priamo úmerne rastie aj úspešnosť vášho produktu.

    Okrem finálneho UI dizajnu, vieme pripraviť wireframy, pre základné zobrazenie idey, alebo klikateľné prototypy, ktoré sú používané pre testovanie použiteľnosti.

    Čo je CRO?

    CRO (Conversion Rate Optimization) je proces, ktorým zvyšujeme percento návštevníkov vašej webstránky, ktorí vykonajú želanú akciu – napríklad nákup, vyplnenie formulára alebo prihlásenie sa na odber noviniek. Kým customer journey mapuje celú cestu zákazníka, CRO sa zameriava na optimalizáciu kľúčových momentov, aby sa z návštevníka stal reálny zákazník.

    Vyšší počet konverzií vďaka CRO

    Našou úlohou je identifikovať prekážky na vašej stránke a optimalizovať každý dotykový bod, aby vaši návštevníci dosiahli cieľ, ktorý je pre vás dôležitý. Pomocou dát a testovania (napr. A/B testov) vylepšujeme texty, grafiku, rozloženie stránky a celkovú používateľskú skúsenosť.

    Výsledkom je vyšší počet konverzií bez potreby zvyšovať návštevnosť, čo znamená viac predajov a lepší zisk pre vaše podnikanie.

    Čo je UX školenie?

    Poskytujeme komplexný UX tréning, ktorý váš tím vyškolí v používateľsky orientovanom dizajne. Naše školenie pokrýva základné princípy používateľskej skúsenosti, zručnosť práce s poprednými dizajnérskymi nástrojmi, ako je Figma, a aplikáciu praktických metód, ako je Design Thinking.

    Školenie je prispôsobené špecifickým potrebám vášho tímu, čím zaručuje, že získate zručnosti a vedomosti potrebné na vytváranie vynikajúcich používateľských skúseností, ktoré podporujú úspech produktov.

    Čo je CX/ UX workshop?

    Workshop môže mať rôzne ciele a zámery. Jedným z nich je spoločné stretnutie dizajnérov, stakeholderov, prípadne aj používateľov so zámerom vytvárať nápady, riešiť problémy a zlepšovať používateľskú skúsenosť produktu alebo služby.

    Pre koho sú CX/ UX workshopy užitočné?

    • Ľudia, ktorí sa chcú naučiť viac o UX dizajne
    • UX dizajnéri, ktorí chcú zlepšiť svoje zručnosti
    • Podnikatelia a manažéri, ktorí chcú zlepšiť UX svojich produktov alebo služieb
    • Customer Care pre zvýšenie spokojnosti zákazníkov
    • Predajcovia a ďalšie skupiny, ktoré majú vplyv na cestu zákazníka
  • Customer journey predstavuje mapu alebo vizualizáciu celého procesu, ktorým zákazník prechádza pri interakcii so značkou, produktom alebo službou. Zameriava sa na jednotlivé dotykové body (touchpoints), kde zákazník prichádza do kontaktu so spoločnosťou, od prvého momentu záujmu až po následnú starostlivosť po nákupe.

    V dizajne sa customer journey využíva na optimalizáciu týchto dotykových bodov, aby sa zákazníkom zabezpečila plynulá, príjemná a efektívna skúsenosť. Najčastejšie zahŕňa:

    • Awareness (Povedomie)
    • Consideration (Zvažovanie)
    • Decision (Rozhodovanie)
    • Purchase (Nákup)
    • Post-purchase (Po nákupe)
    • Loyalty (Lojalita)

    Vďaka výskumu je možné porozumieť motiváciám, očakávaniam alebo prekážkam reálnych používateľov. Konkrétnu metódu výskumu je dôležité správne zvoliť na základe riešenej problematiky. Najčastejšie pre našich klientov využívame:

    • Discovery research
    • Customer Journey Mapping
    • Výskum so zákazníkmi
    • Focus Groupy
    • Testovanie použiteľnosti
    • UX audit


    Prečo je UX dôležité?

    Kedy sa hodí CX/ UX konzultácia?

    V prípade, že narazíte na limity vlastného tímu alebo podobnú rolu v tíme nemáte, môžete využiť poradenstvo našich špecialistov. CX a UX konzultácia môže byť jednorázová, krátkodobá alebo aj dlhodobá, vo forme personálneho lízingu.

    UX Design

    Vytvárame funkčný a pútavý UX design šitý na mieru potrebám vašich zákazníkov. S kvalitnou používateľskou skúsenosťou priamo úmerne rastie aj úspešnosť vášho produktu.

    Okrem finálneho UI dizajnu, vieme pripraviť wireframy, pre základné zobrazenie idey, alebo klikateľné prototypy, ktoré sú používané pre testovanie použiteľnosti.

    Viac info

    Čo je CRO?

    CRO (Conversion Rate Optimization) je proces, ktorým zvyšujeme percento návštevníkov vašej webstránky, ktorí vykonajú želanú akciu – napríklad nákup, vyplnenie formulára alebo prihlásenie sa na odber noviniek. Kým customer journey mapuje celú cestu zákazníka, CRO sa zameriava na optimalizáciu kľúčových momentov, aby sa z návštevníka stal reálny zákazník.

    Vyšší počet konverzií vďaka CRO

    Našou úlohou je identifikovať prekážky na vašej stránke a optimalizovať každý dotykový bod, aby vaši návštevníci dosiahli cieľ, ktorý je pre vás dôležitý. Pomocou dát a testovania (napr. A/B testov) vylepšujeme texty, grafiku, rozloženie stránky a celkovú používateľskú skúsenosť.

    Výsledkom je vyšší počet konverzií bez potreby zvyšovať návštevnosť, čo znamená viac predajov a lepší zisk pre vaše podnikanie.

    Čo je UX školenie?

    Poskytujeme komplexný UX tréning, ktorý váš tím vyškolí v používateľsky orientovanom dizajne. Naše školenie pokrýva základné princípy používateľskej skúsenosti, zručnosť práce s poprednými dizajnérskymi nástrojmi, ako je Figma, a aplikáciu praktických metód, ako je Design Thinking.

    Školenie je prispôsobené špecifickým potrebám vášho tímu, čím zaručuje, že získate zručnosti a vedomosti potrebné na vytváranie vynikajúcich používateľských skúseností, ktoré podporujú úspech produktov.

    Čo je CX/ UX workshop?

    Workshop môže mať rôzne ciele a zámery. Jedným z nich je spoločné stretnutie dizajnérov, stakeholderov, prípadne aj používateľov so zámerom vytvárať nápady, riešiť problémy a zlepšovať používateľskú skúsenosť produktu alebo služby.

    Pre koho sú CX/ UX workshopy užitočné?

    • Ľudia, ktorí sa chcú naučiť viac o UX dizajne
    • UX dizajnéri, ktorí chcú zlepšiť svoje zručnosti
    • Podnikatelia a manažéri, ktorí chcú zlepšiť UX svojich produktov alebo služieb
    • Customer Care pre zvýšenie spokojnosti zákazníkov
    • Predajcovia a ďalšie skupiny, ktoré majú vplyv na cestu zákazníka

Ako sa robí dizajn pre ľudí?

observation ideation prototyping testing

Zlepšujeme UX produkty a služby

  • Sygic
    Výsledky:
    • Návštevnosť +56%
    • Bounce rate -20%

    Sygic

    Redizajn pre zlepšenie použiteľnosti B2B sekcie na webovej stránke pre americký, anglický a nemecký trh na základe používateľského výskumu a návrhu informačnej architektúry.

    • Návštevnosť +56%
    • Bounce rate -20%
  • Asseco

    Asseco

    Vytvorenie design systému pre rozhranie B2B aplikácií a marketplace klienta. Dôraz bol kladený na rôznorodosť konečných používateľov design systému (napr vývojári tretích strán) a univerzálnosť použitia pre aplikácie rôznorodého zamerania (CRM, financie, ľudské zdroje a pod.)

Ako to v UX Labe funguje?

Pozrieť video

  • <p>úspešných projektov</p>

    250 +

    úspešných projektov

  • <p>respondentov na testovaniach</p>

    1000 +

    respondentov na testovaniach

  • UX design & UI design je dvojica skratiek, ktoré často zaznievajú vo vzájomnej spojitosti. Vďaka UX aj UI designu dokáže web udržať návštevníkov na svojich stránkach. Kým UX rieši dojmy používateľa, skúma jeho potreby a identifikuje problémy, ktoré na stránkach má, UI sa zameriava na to, ako zostaviť vizuálne a funkčne web tak, aby k nim nedochádzalo. Inak povedané – UX ladí celkový používateľský zážitok (použiteľnosť, prívetivosť a potreby návštevníka stránky) a UI to, ako stránka vyzerá a funguje. 

    Kontaktujte nás

    Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

     

    Ďakujeme za odber!
    Čaká vás ešte jeden krok. Kliknite na potvrdzovací odkaz, ktorý máte v emaili.
    Ups! Tento email už je registrovaný
    Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
    Ups! Tento email je nesprávny
    Email nemá správny formát
    Ups! Neznáma chyba
    Prosím, skúste to neskôr