Zákaznícka podpora
Čo to znamená
Zákaznícka podpora je služba, ktorá poskytuje pomoc alebo odpovede na otázky zákazníkov v súvislosti s produktmi alebo službami spoločnosti.
Viac info
Zákaznícka podpora môže byť poskytovaná prostredníctvom rôznych kanálov, ako sú telefón, e-mail, chat alebo sociálne médiá. Cieľom zákazníckej podpory je zlepšiť zákaznícke skúsenosti a riešiť akékoľvek problémy, ktoré môžu mať zákazníci s produktmi alebo službami. Zákaznícka podpora môže tiež poskytovať dodatočné informácie alebo rady ohľadne produktov a služieb. Spokojnosť zákazníkov s úrovňou zákazníckej podpory je dôležitým faktorom pri budovaní dôvery medzi spoločnosťou a zákazníkmi.
Najnovšie blogové články
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
470 % nárast návštevnosti vďaka performance marketingovej stratégii
-
16.03.2024
-
1 min čítania
Budúcnosť športu je online: Najšport ukazuje cestu k online dominancii v športovom segmente
-
15.03.2024
-
1 min čítania
Prečo je responzívny dizajn jedným z najdôležitejších prvkov na webe?
-
15.03.2024
-
9 min čítania
Neperformuje vám webová stránka? Len vytvoriť web nestačí
-
14.03.2024
-
14 min čítania
7 zaujímavostí, ktoré ste možno o PHP netušili
-
12.03.2024
-
3 min čítania
Čo je použiteľnosť webu a prečo je dôležitá?
-
08.03.2024
-
10 min čítania
Daniela Marušková je novou CMO agentúry ui42
-
06.03.2024
-
3 min čítania
Inšpirujte sa príbehom e-shopu, ktorý prekonal ciele o 156%
-
29.02.2024
-
1 min čítania
15 kreatívnych výziev k akcii (CTA), ktoré skutočne zaujmú
-
26.02.2024
-
7 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.