Zákaznícka podpora
Čo to znamená
Zákaznícka podpora je služba, ktorá poskytuje pomoc alebo odpovede na otázky zákazníkov v súvislosti s produktmi alebo službami spoločnosti.
Viac info
Zákaznícka podpora môže byť poskytovaná prostredníctvom rôznych kanálov, ako sú telefón, e-mail, chat alebo sociálne médiá. Cieľom zákazníckej podpory je zlepšiť zákaznícke skúsenosti a riešiť akékoľvek problémy, ktoré môžu mať zákazníci s produktmi alebo službami. Zákaznícka podpora môže tiež poskytovať dodatočné informácie alebo rady ohľadne produktov a služieb. Spokojnosť zákazníkov s úrovňou zákazníckej podpory je dôležitým faktorom pri budovaní dôvery medzi spoločnosťou a zákazníkmi.
Najnovšie blogové články
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Optimalizácia dát v Ahrefs: Kľúčom sú MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čítania
Rýchlosť webov našich klientov sme zlepšili o viac ako štvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čítania
Red flagy v spolupráci s agentúrou
-
06.10.2025
-
4 min čítania
ChatGPT Shopping: čo to je, kto ho má dnes a ako sa naň pripraviť (aj mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čítania
Na čo si dať pozor pri prechode na novú e-commerce platformu: 6 najčastejších chýb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čítania
Upterdam 2025: e-shop pre e-shopy, aj celú komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čítania
Čo je to server-side Google Tag Manager a prečo by vás mal zaujímať?
-
18.09.2025
-
4 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!