Zákaznícka podpora
Čo to znamená
Zákaznícka podpora je služba, ktorá poskytuje pomoc alebo odpovede na otázky zákazníkov v súvislosti s produktmi alebo službami spoločnosti.
Viac info
Zákaznícka podpora môže byť poskytovaná prostredníctvom rôznych kanálov, ako sú telefón, e-mail, chat alebo sociálne médiá. Cieľom zákazníckej podpory je zlepšiť zákaznícke skúsenosti a riešiť akékoľvek problémy, ktoré môžu mať zákazníci s produktmi alebo službami. Zákaznícka podpora môže tiež poskytovať dodatočné informácie alebo rady ohľadne produktov a služieb. Spokojnosť zákazníkov s úrovňou zákazníckej podpory je dôležitým faktorom pri budovaní dôvery medzi spoločnosťou a zákazníkmi.
Najnovšie blogové články
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Konzultácia zadarmo
S čím by ste potrebovali pomôcť?
Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú
Potrebujete ešte s niečím pomôcť?
Vyberte si ďalšiu oblasť