Zákaznícka podpora
Čo to znamená
Zákaznícka podpora je služba, ktorá poskytuje pomoc alebo odpovede na otázky zákazníkov v súvislosti s produktmi alebo službami spoločnosti.
Viac info
Zákaznícka podpora môže byť poskytovaná prostredníctvom rôznych kanálov, ako sú telefón, e-mail, chat alebo sociálne médiá. Cieľom zákazníckej podpory je zlepšiť zákaznícke skúsenosti a riešiť akékoľvek problémy, ktoré môžu mať zákazníci s produktmi alebo službami. Zákaznícka podpora môže tiež poskytovať dodatočné informácie alebo rady ohľadne produktov a služieb. Spokojnosť zákazníkov s úrovňou zákazníckej podpory je dôležitým faktorom pri budovaní dôvery medzi spoločnosťou a zákazníkmi.
Najnovšie blogové články
Ako nastaviť Facebook Conversion API (CAPI)
-
08.09.2025
-
2 min čítania
CRO: Ako škálovať výkon vášho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čítania
Mesačný podiel návštevnosti e-shopov z AI asistentov 2025
-
05.09.2025
-
2 min čítania
10 tipov, ako nezlyhať na vrchole e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čítania
Ako predávať cez marketplace?
-
26.08.2025
-
14 min čítania
Aj malý asistent dokáže urobiť veľké divadlo: návštevnosť z AI je kvalitnejšia, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čítania
Optimalizácia webových stránok pre AI: Ako upraviť obsah a technickú stránku vášho webu?
-
07.08.2025
-
14 min čítania
Ako efektívne predávať cez Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čítania
Google aj Bing začínajú indexovať príspevky z Instagramu: Čo to znamená pre značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čítania
Optimalizácia webových stránok pre AI: Ako byť viditeľný a citovaný AI nástrojmi?
-
23.07.2025
-
9 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.

Ďakujeme za odber!





