ROAS
Čo to znamená
ROAS je skratka pre Return on Advertising Spend, čo v slovenčine znamená návratnosť výdavkov na reklamu. Je to metrika, ktorá sa používa na meranie efektívnosti reklamnej kampane.
Viac info
ROAS sa vypočíta takto:
ROAS = (celkové príjmy z reklamy) / (celkové náklady na reklamu)
Napríklad, ak spoločnosť vynaložila 1000 € na reklamu a získala z tejto reklamy 5000 € tržieb, jej ROAS je 5. To znamená, že spoločnosť získala 5 € z každého eura, ktoré investovala do reklamy.
ROAS je dôležitým ukazovateľom pre podniky, ktoré investujú do reklamy. Môže im pomôcť určiť, ktoré reklamné kampane sú úspešné a ktoré nie.
Vysoký ROAS je pozitívny znak toho, že reklamná kampaň je úspešná.
Najnovšie blogové články
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budúcnosti pre e-commerce
-
02.07.2025
-
3 min čítania
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategórii Launch, Relaunch, Rebranding
-
26.06.2025
-
2 min čítania
Case Study: 554% nárast obratu už v prvom mesiaci kompletnej marketingovej správy
-
18.06.2025
-
1 min čítania
Najpopulárnejšie aplikácie na Slovensku v roku 2025: Kto predbežne kraľuje rebríčkom?
-
10.06.2025
-
4 min čítania
Nový zákon o prístupnosti: Kľúčové zmeny pre e-shopy a digitálne služby
-
09.06.2025
-
9 min čítania
Porovnanie e-shopových riešení. Ktoré CMS si vybrať?
-
04.06.2025
-
16 min čítania
Informačná architektúra: Základ efektívneho používateľského zážitku
-
27.05.2025
-
12 min čítania
Kompletný sprievodca najznámejšími AI nástrojmi
-
21.05.2025
-
18 min čítania
Ako bezpečne nakupovať cez Shein?
-
09.05.2025
-
7 min čítania
Až 91% emočných nákupov zo sociálnych sietí sa nedokončí
-
07.05.2025
-
3 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.

Ďakujeme za odber!





