Kampaň
Čo to znamená
Kampaň je séria opatrení, ktoré sú zamerané na dosiahnutie určitého cieľa v oblasti marketingu a reklamy.
Viac info
Kampaň môže byť zameraná na zvýšenie predaja produktu, získanie nových zákazníkov, zlepšenie povedomia o značke alebo iný marketingový cieľ. Kampaň môže obsahovať rôzne aktivity, ako sú reklamné príspevky v médiách, emailový marketing, sociálne médiá, affiliate marketing, PPC reklamy a ďalšie. Dôležité je, aby bola kampaň správne navrhnutá a cielene zameraná na cieľovú skupinu, aby bola úspešná a dosiahla stanovené ciele. Kampaň sa môže realizovať v rámci krátkeho časového obdobia alebo trvať dlhšie, v závislosti od cieľa a rozsahu aktivít.
Najnovšie blogové články
Don’t Panic. Keep Moving. Ďakujeme za 2025!
-
22.12.2025
-
4 min čítania
Mesačný podiel návštevnosti e-shopov z AI asistentov 2025
-
16.12.2025
-
4 min čítania
Louie Case study: Keď prémiové krmivo stretne prémiovú platformu
-
02.12.2025
-
1 min čítania
Black Friday 2025 v číslach: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár
-
02.12.2025
-
4 min čítania
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP ako nástroj škálovania biznisu: 420% rast na poľskom trhu
-
05.11.2025
-
1 min čítania
Štátne sviatky a dni pracovného pokoja na Slovensku v roku 2026
-
31.10.2025
-
3 min čítania
Výpadok Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čítania
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!