Kampaň
Čo to znamená
Kampaň je séria opatrení, ktoré sú zamerané na dosiahnutie určitého cieľa v oblasti marketingu a reklamy.
Viac info
Kampaň môže byť zameraná na zvýšenie predaja produktu, získanie nových zákazníkov, zlepšenie povedomia o značke alebo iný marketingový cieľ. Kampaň môže obsahovať rôzne aktivity, ako sú reklamné príspevky v médiách, emailový marketing, sociálne médiá, affiliate marketing, PPC reklamy a ďalšie. Dôležité je, aby bola kampaň správne navrhnutá a cielene zameraná na cieľovú skupinu, aby bola úspešná a dosiahla stanovené ciele. Kampaň sa môže realizovať v rámci krátkeho časového obdobia alebo trvať dlhšie, v závislosti od cieľa a rozsahu aktivít.
Najnovšie blogové články
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.