Konverzný pomer
Čo to znamená
Konverzný pomer je pomer medzi počtom návštev webovej stránky a počtom návštevníkov, ktorí vykonali požadovanú akciu na stránke, ako je napríklad nákup produktu, vyplnenie formulára alebo stiahnutie súboru.
Viac info
Tento pomer môže byť vypočítaný pre akúkoľvek akciu, ktorú chceme sledovať na webovej stránke. Zároveň ukazuje, ako efektívne je webová stránka schopná motivovať návštevníkov k vykonaniu želanej akcie. Konverzný pomer je dôležitým ukazovateľom úspešnosti webovej stránky a jej konverzných ciest. Často sa sleduje a analyzuje v rámci digitálneho marketingu a je dôležitým ukazovateľom efektivity reklamných kampaní, optimalizácie webovej stránky a iných marketingových aktivít.
Najnovšie blogové články
Don’t Panic. Keep Moving. Ďakujeme za 2025!
-
22.12.2025
-
4 min čítania
Mesačný podiel návštevnosti e-shopov z AI asistentov 2025
-
16.12.2025
-
4 min čítania
Louie Case study: Keď prémiové krmivo stretne prémiovú platformu
-
02.12.2025
-
1 min čítania
Black Friday 2025 v číslach: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár
-
02.12.2025
-
4 min čítania
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP ako nástroj škálovania biznisu: 420% rast na poľskom trhu
-
05.11.2025
-
1 min čítania
Štátne sviatky a dni pracovného pokoja na Slovensku v roku 2026
-
31.10.2025
-
3 min čítania
Výpadok Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čítania
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!