Konverzný pomer
Čo to znamená
Konverzný pomer je pomer medzi počtom návštev webovej stránky a počtom návštevníkov, ktorí vykonali požadovanú akciu na stránke, ako je napríklad nákup produktu, vyplnenie formulára alebo stiahnutie súboru.
Viac info
Tento pomer môže byť vypočítaný pre akúkoľvek akciu, ktorú chceme sledovať na webovej stránke. Zároveň ukazuje, ako efektívne je webová stránka schopná motivovať návštevníkov k vykonaniu želanej akcie. Konverzný pomer je dôležitým ukazovateľom úspešnosti webovej stránky a jej konverzných ciest. Často sa sleduje a analyzuje v rámci digitálneho marketingu a je dôležitým ukazovateľom efektivity reklamných kampaní, optimalizácie webovej stránky a iných marketingových aktivít.
Najnovšie blogové články
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
470 % nárast návštevnosti vďaka performance marketingovej stratégii
-
16.03.2024
-
1 min čítania
Budúcnosť športu je online: Najšport ukazuje cestu k online dominancii v športovom segmente
-
15.03.2024
-
1 min čítania
Prečo je responzívny dizajn jedným z najdôležitejších prvkov na webe?
-
15.03.2024
-
9 min čítania
Neperformuje vám webová stránka? Len vytvoriť web nestačí
-
14.03.2024
-
14 min čítania
7 zaujímavostí, ktoré ste možno o PHP netušili
-
12.03.2024
-
3 min čítania
Čo je použiteľnosť webu a prečo je dôležitá?
-
08.03.2024
-
10 min čítania
Daniela Marušková je novou CMO agentúry ui42
-
06.03.2024
-
3 min čítania
Inšpirujte sa príbehom e-shopu, ktorý prekonal ciele o 156%
-
29.02.2024
-
1 min čítania
15 kreatívnych výziev k akcii (CTA), ktoré skutočne zaujmú
-
26.02.2024
-
7 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.