Konverzný pomer
Čo to znamená
Konverzný pomer je pomer medzi počtom návštev webovej stránky a počtom návštevníkov, ktorí vykonali požadovanú akciu na stránke, ako je napríklad nákup produktu, vyplnenie formulára alebo stiahnutie súboru.
Viac info
Tento pomer môže byť vypočítaný pre akúkoľvek akciu, ktorú chceme sledovať na webovej stránke. Zároveň ukazuje, ako efektívne je webová stránka schopná motivovať návštevníkov k vykonaniu želanej akcie. Konverzný pomer je dôležitým ukazovateľom úspešnosti webovej stránky a jej konverzných ciest. Často sa sleduje a analyzuje v rámci digitálneho marketingu a je dôležitým ukazovateľom efektivity reklamných kampaní, optimalizácie webovej stránky a iných marketingových aktivít.
Najnovšie blogové články
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Optimalizácia dát v Ahrefs: Kľúčom sú MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čítania
Rýchlosť webov našich klientov sme zlepšili o viac ako štvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čítania
Red flagy v spolupráci s agentúrou
-
06.10.2025
-
4 min čítania
ChatGPT Shopping: čo to je, kto ho má dnes a ako sa naň pripraviť (aj mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čítania
Na čo si dať pozor pri prechode na novú e-commerce platformu: 6 najčastejších chýb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čítania
Upterdam 2025: e-shop pre e-shopy, aj celú komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čítania
Čo je to server-side Google Tag Manager a prečo by vás mal zaujímať?
-
18.09.2025
-
4 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!