Facebook Ads
Čo to znamená
Facebook Ads alebo Facebook reklama je forma online reklamy, ktorá sa zameriava na používateľov sociálnej siete Facebook. Reklamy môžu byť zobrazené v rôznych formách, ako napríklad v podobe textových príspevkov, obrázkových reklám, videí alebo reklám v aplikáciách.
Viac info
Cieľom Facebook Ads je zasiahnuť čo najširšie publikum a presne cieliť reklamu na skupiny používateľov, ktoré sú pre daný produkt alebo službu najvhodnejšie. Reklamy na Facebooku môžu byť nastavené tak, aby sa zobrazovali na základe rôznych kritérií, ako napríklad demografických údajov, záujmov a histórie prehliadania. Reklamu na Facebooku viete zamerať na rôzne ciele, či už chcete zvýšiť povedomie o značke, priviesť ľudí na stránku, získať nových fanúšikov alebo nalákať zákazníkov na nákup. Facebook od svojich začiatkov prešiel množstvom zmien, pričom rozširoval možnosti propagácie. Hoci jeho reputácia nie je vždy dobrá, nespornou výhodou ostáva vysoká návštevnosť rôznych demografických kategórií a možnosť podrobného cielenia.
Najnovšie blogové články
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Optimalizácia dát v Ahrefs: Kľúčom sú MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čítania
Rýchlosť webov našich klientov sme zlepšili o viac ako štvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čítania
Red flagy v spolupráci s agentúrou
-
06.10.2025
-
4 min čítania
ChatGPT Shopping: čo to je, kto ho má dnes a ako sa naň pripraviť (aj mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čítania
Na čo si dať pozor pri prechode na novú e-commerce platformu: 6 najčastejších chýb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čítania
Upterdam 2025: e-shop pre e-shopy, aj celú komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čítania
Čo je to server-side Google Tag Manager a prečo by vás mal zaujímať?
-
18.09.2025
-
4 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!