Facebook Ads
Čo to znamená
Facebook Ads alebo Facebook reklama je forma online reklamy, ktorá sa zameriava na používateľov sociálnej siete Facebook. Reklamy môžu byť zobrazené v rôznych formách, ako napríklad v podobe textových príspevkov, obrázkových reklám, videí alebo reklám v aplikáciách.
Viac info
Cieľom Facebook Ads je zasiahnuť čo najširšie publikum a presne cieliť reklamu na skupiny používateľov, ktoré sú pre daný produkt alebo službu najvhodnejšie. Reklamy na Facebooku môžu byť nastavené tak, aby sa zobrazovali na základe rôznych kritérií, ako napríklad demografických údajov, záujmov a histórie prehliadania. Reklamu na Facebooku viete zamerať na rôzne ciele, či už chcete zvýšiť povedomie o značke, priviesť ľudí na stránku, získať nových fanúšikov alebo nalákať zákazníkov na nákup. Facebook od svojich začiatkov prešiel množstvom zmien, pričom rozširoval možnosti propagácie. Hoci jeho reputácia nie je vždy dobrá, nespornou výhodou ostáva vysoká návštevnosť rôznych demografických kategórií a možnosť podrobného cielenia.
Najnovšie blogové články
Don’t Panic. Keep Moving. Ďakujeme za 2025!
-
22.12.2025
-
4 min čítania
Mesačný podiel návštevnosti e-shopov z AI asistentov 2025
-
16.12.2025
-
4 min čítania
Louie Case study: Keď prémiové krmivo stretne prémiovú platformu
-
02.12.2025
-
1 min čítania
Black Friday 2025 v číslach: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár
-
02.12.2025
-
4 min čítania
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP ako nástroj škálovania biznisu: 420% rast na poľskom trhu
-
05.11.2025
-
1 min čítania
Štátne sviatky a dni pracovného pokoja na Slovensku v roku 2026
-
31.10.2025
-
3 min čítania
Výpadok Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čítania
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!