Facebook Ads
Čo to znamená
Facebook Ads alebo Facebook reklama je forma online reklamy, ktorá sa zameriava na používateľov sociálnej siete Facebook. Reklamy môžu byť zobrazené v rôznych formách, ako napríklad v podobe textových príspevkov, obrázkových reklám, videí alebo reklám v aplikáciách.
Viac info
Cieľom Facebook Ads je zasiahnuť čo najširšie publikum a presne cieliť reklamu na skupiny používateľov, ktoré sú pre daný produkt alebo službu najvhodnejšie. Reklamy na Facebooku môžu byť nastavené tak, aby sa zobrazovali na základe rôznych kritérií, ako napríklad demografických údajov, záujmov a histórie prehliadania. Reklamu na Facebooku viete zamerať na rôzne ciele, či už chcete zvýšiť povedomie o značke, priviesť ľudí na stránku, získať nových fanúšikov alebo nalákať zákazníkov na nákup. Facebook od svojich začiatkov prešiel množstvom zmien, pričom rozširoval možnosti propagácie. Hoci jeho reputácia nie je vždy dobrá, nespornou výhodou ostáva vysoká návštevnosť rôznych demografických kategórií a možnosť podrobného cielenia.
Najnovšie blogové články
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
470 % nárast návštevnosti vďaka performance marketingovej stratégii
-
16.03.2024
-
1 min čítania
Budúcnosť športu je online: Najšport ukazuje cestu k online dominancii v športovom segmente
-
15.03.2024
-
1 min čítania
Prečo je responzívny dizajn jedným z najdôležitejších prvkov na webe?
-
15.03.2024
-
9 min čítania
Neperformuje vám webová stránka? Len vytvoriť web nestačí
-
14.03.2024
-
14 min čítania
7 zaujímavostí, ktoré ste možno o PHP netušili
-
12.03.2024
-
3 min čítania
Čo je použiteľnosť webu a prečo je dôležitá?
-
08.03.2024
-
10 min čítania
Daniela Marušková je novou CMO agentúry ui42
-
06.03.2024
-
3 min čítania
Inšpirujte sa príbehom e-shopu, ktorý prekonal ciele o 156%
-
29.02.2024
-
1 min čítania
15 kreatívnych výziev k akcii (CTA), ktoré skutočne zaujmú
-
26.02.2024
-
7 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.