Content Marketing

Čo to znamená

Content Marketing, v preklade obsahový marketing, opisuje stratégiu, pri ktorej sa organizácie sústreďujú na tvorbu a distribúciu relevantného a hodnotného obsahu pre cieľovú skupinu, s cieľom zvýšiť povedomie o značke, budovať dôveryhodný vzťah smerom k aktuálnym, ale i potenciálnym zákazníkom a sledovateľom.

Viac info

Content marketing je tvorba obsahu a jeho ďalšia distribúcia s cieľom budovať vzťah smerom k aktuálnym, ale i potenciálnym zákazníkom a sledovateľom. Cieľom obsahového marketingu je zaujať a zároveň informovať zákazníkov tak, aby sa stali dlhodobými zákazníkmi. Obsahový marketing sa často používa ako alternatíva k tradičným formám reklamy a môže zahŕňať vytváranie blogov, videí, infografík, e-bookov, webinárov a ďalších typov obsahu.

Ak by ste sa chceli dozvedieť viac o content marketingu, prečítajte si náš blog o posilnení brandu vďaka content marketingu.

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.