Content Marketing
Čo to znamená
Content Marketing, v preklade obsahový marketing, opisuje stratégiu, pri ktorej sa organizácie sústreďujú na tvorbu a distribúciu relevantného a hodnotného obsahu pre cieľovú skupinu, s cieľom zvýšiť povedomie o značke, budovať dôveryhodný vzťah smerom k aktuálnym, ale i potenciálnym zákazníkom a sledovateľom.
Viac info
Content marketing je tvorba obsahu a jeho ďalšia distribúcia s cieľom budovať vzťah smerom k aktuálnym, ale i potenciálnym zákazníkom a sledovateľom. Cieľom obsahového marketingu je zaujať a zároveň informovať zákazníkov tak, aby sa stali dlhodobými zákazníkmi. Obsahový marketing sa často používa ako alternatíva k tradičným formám reklamy a môže zahŕňať vytváranie blogov, videí, infografík, e-bookov, webinárov a ďalších typov obsahu.
Ak by ste sa chceli dozvedieť viac o content marketingu, prečítajte si náš blog o posilnení brandu vďaka content marketingu.
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.