Content Marketing
Čo to znamená
Content Marketing, v preklade obsahový marketing, opisuje stratégiu, pri ktorej sa organizácie sústreďujú na tvorbu a distribúciu relevantného a hodnotného obsahu pre cieľovú skupinu, s cieľom zvýšiť povedomie o značke, budovať dôveryhodný vzťah smerom k aktuálnym, ale i potenciálnym zákazníkom a sledovateľom.
Viac info
Content marketing je tvorba obsahu a jeho ďalšia distribúcia s cieľom budovať vzťah smerom k aktuálnym, ale i potenciálnym zákazníkom a sledovateľom. Cieľom obsahového marketingu je zaujať a zároveň informovať zákazníkov tak, aby sa stali dlhodobými zákazníkmi. Obsahový marketing sa často používa ako alternatíva k tradičným formám reklamy a môže zahŕňať vytváranie blogov, videí, infografík, e-bookov, webinárov a ďalších typov obsahu.
Ak by ste sa chceli dozvedieť viac o content marketingu, prečítajte si náš blog o posilnení brandu vďaka content marketingu.
Najnovšie blogové články
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.