Brand
Čo to znamená
Brand alebo značka predstavuje obchodné meno alebo identitu produktov, služieb alebo spoločnosti, ktoré slúžia na identifikáciu a odlíšenie sa od konkurencie. Branding je proces vytvárania a udržiavania identity značky a jej asociácií v mysliach zákazníkov a spotrebiteľov.
Viac info
Tvorba a riadenie brandu zahŕňa množstvo faktorov, vrátane názvu značky, loga, farieb, typografie, zvukovej identity, ako aj ďalších vizuálnych a zvukových prvkov, ktoré pomáhajú vytvoriť jedinečnú a rozpoznateľnú identitu značky. Cieľom brandingu je vytvoriť silnú identitu značky, ktorá bude rozpoznávaná a zákazníci si ju budú spájať s kvalitou, hodnotou či pozitívnymi emóciami. Silný brand môže pomôcť spoločnosti získať konkurenčnú výhodu, lojálnych zákazníkov a zvýšiť svoju hodnotu na trhu. Správne navrhnutá značka môže byť pre spoločnosť veľmi cenným aktívom, ktoré prispieva k jej úspechu na trhu a k budovaniu dlhodobých vzťahov so zákazníkmi. Preto je dôležité venovať brandingu dostatočnú pozornosť a riadiť ho v súlade s dlhodobou stratégiou podniku.
Ako na brandovú kampaň?
Pozrite si odporúčania Ako na brandovú kampaň od Isadore a ui42:
Najnovšie blogové články
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
470 % nárast návštevnosti vďaka performance marketingovej stratégii
-
16.03.2024
-
1 min čítania
Budúcnosť športu je online: Najšport ukazuje cestu k online dominancii v športovom segmente
-
15.03.2024
-
1 min čítania
Prečo je responzívny dizajn jedným z najdôležitejších prvkov na webe?
-
15.03.2024
-
9 min čítania
Neperformuje vám webová stránka? Len vytvoriť web nestačí
-
14.03.2024
-
14 min čítania
7 zaujímavostí, ktoré ste možno o PHP netušili
-
12.03.2024
-
3 min čítania
Čo je použiteľnosť webu a prečo je dôležitá?
-
08.03.2024
-
10 min čítania
Daniela Marušková je novou CMO agentúry ui42
-
06.03.2024
-
3 min čítania
Inšpirujte sa príbehom e-shopu, ktorý prekonal ciele o 156%
-
29.02.2024
-
1 min čítania
15 kreatívnych výziev k akcii (CTA), ktoré skutočne zaujmú
-
26.02.2024
-
7 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.