Bannerová reklama
Čo to znamená
Bannerová reklama predstavuje istú formu online reklamy, ktorá sa zobrazuje ako banner alebo reklamný panel na webovej stránke.
Viac info
Bannerová reklama môže mať rôzne formy, ako napríklad statickej obrázkovej reklamy, animovanej reklamy alebo reklamy s interaktívnymi prvkami. Táto forma platenej reklamy na internete v rôznej grafickej podobe využíva mnoho rozmerov, aby sa reklama čo najlepšie zobrazovala užívateľom na rôznych miestach po internete. Cieľom bannerovej reklamy je pomocou vizuálne atraktívneho reklamného panelu upútať pozornosť návštevníkov webovej stránky a zároveň im predstaviť produkt alebo službu. Bannerová reklama sa často používa v online marketingu ako súčasť komplexnejšej reklamnej stratégie a môže byť zacielená na špecifické publikum pomocou cielenej reklamy.
Najnovšie blogové články
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.