Automatizované odporúčanie
Čo to znamená
Automatizované odporúčanie znamená použitie algoritmov a technológií na automatické poskytovanie odporúčaní na základe dát a informácií, ktoré sú k dispozícii. Tieto odporúčania môžu byť zamerané na rôzne oblasti, ako napríklad produkty, služby, obsah a mnoho ďalších. Závisia od údajov, ktoré sú k dispozícii a algoritmov, ktoré sa používajú na ich generovanie.
Viac info
Automatizované odporúčania sa často používajú v online obchodoch, vyhľadávačoch a sociálnych sieťach, aby pomohli používateľom nájsť relevantné a zaujímavé produkty, služby alebo obsah. Tento samoučiaci nástroj funguje aj na efektívny up-sell & cross-sell. Funguje na princípoch umelej inteligencie a neurónových sietí. Na začiatku sa zbierajú anonymizované dáta o produktoch, používateľoch a ich správaní. Vďaka nim, špeciálne nastaveným algoritmom a tak vytvoreným štatistickým modelom, dokáže tento systém predpovedať to, čo je najlepšie pre každého jedného zákazníka a čo si aj s najväčšou pravdepodobnosťou kúpi.
Pozrite sa na automatizované odporúčania produktov na báze umelej inteligencie od ui42.
Najnovšie blogové články
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.