Zlatý Digital Pie, rebrand a raketový rast. Čo všetko sme stihli v 2024?

Rok 2024 bol pre nás v ui42 plný nových príležitostí a úspechov, ktoré ešte viac upevnili našu pozíciu v čele rebríčku medzi poprednými digitálnymi agentúrami.

Zlatý Digital Pie, rebrand a raketový rast. Čo všetko sme stihli v 2024?

Zlatý Digital Pie, rebrand a raketový rast. Čo všetko sme stihli v 2024?

Rok 2024 bol pre nás v ui42 plný nových príležitostí a úspechov, ktoré ešte viac upevnili našu pozíciu v čele rebríčku medzi poprednými digitálnymi agentúrami.

Zlatý Digital Pie, rebrand a raketový rast. Čo všetko sme stihli v 2024?

S klientmi ako Be Lenka, Kondela, či Vaša Lekáreň sme dokázali, že kombinácia špičkových stratégií, inovácií a AI riešení prináša výsledky, ktoré hovoria samy za seba. Získali sme ocenenie Zlatý Digital Pie, onboardovali desiatky nových projektov, expandovali do zahraničia a ako noví členovia IAB Slovakia pokračujeme v formovaní budúcnosti digitálneho marketingu.

Zlatý Digital Pie, alebo ako sme obuli svet do barefoot topánok

Keď sa spojí talent s ambíciou, vznikajú víťazi. V apríli 2024 sme získali Zlatý Digital Pie 2024 v kategórii Performance vďaka nášmu vymakanému performance marketingu pre Be Lenka. 

Povedomie o barefoot obuvi sme katapultovali do stratosféry a výsledky? 33 % medziročný nárast obratu, 101 % viac transakcií a expanzia do štyroch nových krajín. Počas Black Friday kampane sme pustili do sveta viac ako 400 Google Ads setov a zvýšili obrat o neuveriteľných 80%. 

Získanie Zlatého Digital Pie 2024 je dôkazom,správne nastavená marketingová stratégia dokáže v dobrých rukách priniesť výnimočné výsledky. Sme hrdí na úspech a ďakujeme Be Lenka za dôveru, ktorá nám umožnila obuť svet do barefoot topánok!

Image from Digital Pie

Kondela: One-stop shop, ktorý valcuje trh

Pre nábytkárkeho giganta Kondela sme pripravili komplexné one-stop shop riešenie, ktoré začalo detailnou UX analýzou, usability testovaním a vytvorením technickej špecifikácie ich webu. Kombináciou UX dizajnu, prototypovania a vývoja na mieru sme vybudovali intuitívny, stabilný a rýchly e-shop na našom vlastnom CMS BUXUS. 

Päť jazykových mutácií, tisíce produktov a nula výpadkov – a to všetko sme stihli dva mesiace pred termínom. Výsledok? Investícia sa vrátila do mesiaca a nárast tržieb vystrelil do výšin.
Projekt Kondela len potvrdil silu úspešnej spolupráce viacerých tímov ui42 pod jednou strechou.

470% nárast návštevnosti pre Vaša Lekáreň

Naším cieľom bolo jedno: dostať Vaša Lekáreň medzi elitu online lekární na Slovensku. 

Zamerali sme sa preto na analýzu konkurencie, umiestnenie e-shopu vo vyhľadávačoch, PPC kampane, inovatívne biddingové stratégie a vylepšenia obsahu na e-shope. 

No a čísla hovoria jasne: dosiahli sme 470 % nárast organickej návštevnosti, 34% nárast obratu a znížili sme PNO o 19%. No a klient Vaša Lekáreň si užíva miesto medzi TOP 3 online lekárňami na trhu. 

Tieto výsledky sú dôkazom, že aj v náročnom konkurenčnom prostredí sa dá nielen rásť, ale aj formovať trh. Ak chcete byť súčasťou podobného úspechu, neváhajte sa na nás obrátiť – sme pripravení posunúť váš biznis na novú úroveň.

CK DAKA: Znížili sme náklady a zdvojnásobili obrat

CK DAKA pred hlavnou letnou sezónou hľadala spoľahlivého partnera na správu performance marketingu. Ich cieľom bolo optimalizovať náklady a zvýšiť obrat.

My sme túto výzvu prijali a už v úvodných týždňoch spolupráce sme CK DAKA ušetrili viac ako 2000 € na interných marketingových nákladoch a znížili PNO z 10,57 % na 7,55 %. Od júna sme naplno prevzali celú správu marketingu a rozbehli hlavnú letnú sezónu. Výsledkom bolo  zvýšenie medziročného obratu na 116 % oproti plánu, pričom PNO sme znížili o 40 %.

Čo viac dodať. Znova sme prekonali očakávania klienta a upevnili našu pozíciu spoľahlivého partnera. Ďakujeme CK DAKA za dôveru. 

Revolúcia na Shoptete: AI Recommender

Náš AI Recommender posúva možnosti e-commerce na úplne novú úroveň. Tento inteligentný nástroj dokáže analyzovať správanie zákazníkov, prispôsobiť ponuku na mieru a zvýšiť konverzie – a teraz už aj na platforme Shoptet. Vďaka personalizovanému nákupnému zážitku získavajú e-shopy konkurenčnú výhodu, ktorá im pomáha presadiť sa medzi tými najväčšími hráčmi.

Rozšírenie AI Recommender na Shoptet je ďalším krokom v našej misii prinášať e-shopom riešenia, ktoré skutočne fungujú.

Naša prvá videoprodukcia pre Ksebe 

V roku 2024 sme úspešne vstúpili do sveta videoprodukcie a kreatívneho ideamakingu.

Naša cesta začala videoprodukciou a performance marketingovou kampaňou pre klienta Ksebe pri príležitosti Svetového dňa duševného zdravia. Tento projekt bol príkladom, ako dokážeme spojiť emócie, kreativitu a silné posolstvo, ktoré rezonuje v spoločnosti. Sme radi, že sme mohli spolupracovať na projekte, ktorý má pozitívny dopad.

ui42 ako generálny partner World Usability Day 2024

Ako generálny partner najväčšieho UX eventu na Slovensku, World Usability Day, sme opäť ukázali, že UX je naša parketa. Naši experti - Martin Krupa, spolu-zakladateľ ui42 a Dušan Vereš, senior manažér pre UX a výskum,  posunuli latku vyššie, od prednášok až po aktuálne riešenia na tému  prístupnosti digitálnych produktov.

ui42 ako partner na Upterdame

Na Upterdame, najväčšom e-commerce evente na Slovensku, prednášal náš senior CX konzultant Peter Angelov. Jeho téma „Run the CXtra mile“ učila firmy, ako výtaziť v konkurenčnom boji cez excelentnú zákaznícku skúsenosť. Čerešničkou boli naše bezplatné konzultácie, ktoré rozbehli nové spolupráce. Niečo na čo sme fakt hrdí!

Naše žlté ponožky ovládli Marketing Rulezz

A čo sa týka Marketing rulezz -  najväčšej marketingovej konferencii na Slovensku, nemohli sme chýbať ani na nej. Na pódiu ste mohli vidieť nášho CEO Andreja Kajana, ktorý diskutoval na tému "Ako surfovať na vlnách digitálnych zmien?" Podelil sa o praktické tipy, ako využiť najnovšie technológie a trendy v digitálnom marketingu a naopak, na aké chyby si treba dávať pozor. 

Okrem toho, že sa hovorilo o trendoch, hovorilo sa aj o žltých ponožkách ui42! Naše žlté ponožky si ukradli kus pozornosti a stali sa neoficiálnym symbolom celej konferencie. A čo je ešte zaujímavejšie, ponožky nám poslúžili ako skvelý štartovací bod na náš ponožkový prieskum. To ako prieskum dopadol, a čo všetko sme zistili o marketéroch si môžete prečítať v našom blogu. 

Image from Marketing Rulezz

Sme členmi IAB Slovakia 

V roku 2024 sme sa pripojili k združeniu IAB Slovakia, ktoré udáva smer digitálnej reklame. Vďaka tomuto kroku máme prístup k najnovším trendom, inováciám a globálnym štandardom, ktoré pretavujeme do efektívnych a merateľných kampaní pre našich klientov. 

Expanzia na Cyprus – nový krok v globálnom raste ui42

Tento rok sme v ui42 prelomili hranice a vykročili na globálnu scénu otvorením novej pobočky na Cypre. Expanzia na Cyprus nie je len o geografii. Je to o príležitosti poskytnúť klientom špičkové riešenia a prienik na medzinárodné trhy. Súčasný cieľ? Byť synonymom pre svetový digitálny marketing.

Máme nový podcast s denníkom SME - Biznislab

V spolupráci s denníkom SME sme odštartovali nový podcast Biznislab o známych aj menej známych menách slovenského biznisu a o expertoch vo svojich oblastiach. 

Objavte inšpiratívne príbehy a ľudí, ktorí stoja za úspechom značiek a projektov - už teraz si môžete vypočuť prvú epizódu na všetkých podcastových platformách. 

Rebrand ui42

Najlepšie na záver? Značka ui42 prešla v roku 2024 veľkými zmenami, ktoré sú stále v procese, no výsledky našej už takmer 12 mesačnej práce vidíme už dnes. Rok 2024 sme odštartovali zhurta novým tímom, ktorý priniesol nové pohľady, názory a nový vietor. Značka zmenila vizualitu, brand kódy, citlivo faceliftovala web. Zmenili sme marketingovú stratégiu, kľúčové iniciatívy aj KPI. Zamerali sme sa na nové príležitosti, nové trhy, novy content, nový brand voice, organiku, vystupovanie na eventoch, multichannel akvizíciu, nové kanály. Kompletne sme vymenili marketingové tooly, zapracovali AI a viac tlačili na relevantný, odborný, trendový ale aj zábavný obsah (v závislosti od publika a kanálu). 

Celá táto obrovská zmena sa postupne pretavovala do praxe a už v lete sme zaznamenali viac ako 2násobné prekonanie výsledkov oproti minulému roku vo všetkých KPI. Organika, direct ale čo je najdôležitejšie - aj v dopytoch o naše služby.

Všetky vyššie spomenuté aktivity boli len dielikmi v celkovej marketingovej skladačke, ktorú sme si takto pred rokom vysypali na stôl s cieľom, poskladať ju do konca roka. 

A ideme ďalej. :)


Ďakujeme všetkým našim klientom a partnerom za dôveru a úspešnú spoluprácu v roku 2024. Tento rok bol plný výziev, inovácií a skvelých výsledkov, na ktoré sme nesmierne hrdí. Už sa nevieme dočkať, čo prinesie rok 2025. 

Sú vám niektoré výrazy nejasné? Pozrite uičkovskú abecedu

Prečítajte si tiež

 

Ďakujeme za odber!
Čaká vás ešte jeden krok. Kliknite na potvrdzovací odkaz, ktorý máte v emaili.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.