Facebook vydal nového sprievodcu o nákupnom chovaní používateľov

Facebook vydal nového sprievodcu o nákupnom chovaní používateľov

Zameranie na udržateľnosť a potrebu konať teraz, kým nie je neskoro, sa stáva konečne prvoradým. Očakávanie, že spoločnosti budú podporovať slová aj činmi, sa stáva čoraz dôležitejším. Dôležitosť účelovo orientovaných produktov a iniciatív zameraných na udržateľnosť značiek a maloobchodníkov už od začiatku pandémie vzrástla, keďže spotrebitelia čoraz viac nakupujú podľa svojich hodnôt. Facebook vydal nového sprievodcu o nákupnom chovaní používateľov.

V roku 2022 sa spotrebitelia budú snažiť spojiť so značkami, ktoré odrážajú ich vyvíjajúce sa presvedčenie, a sú ochotní zaplatiť prémiu za ekologické alebo udržateľné produkty, to tvrdí  štúdia Business Marketing Research and Intelligence US micro-shifts od spoločnosti Meta.

Keďže trvalo udržateľné produkty sa stávajú znakom prémiovosti, najmä medzi miléniami a generáciou X, ktorí sú v najlepších rokoch míňania alebo do nich vstupujú, majú prezieravé značky zamerané na udržateľné obchodné praktiky najlepšiu pozíciu na to, aby zachytili dopyt spotrebiteľov v roku 2022.

#1 E - Commerce

Spotrebitelia hľadajú značky, ktoré stelesňujú ich hodnoty, na základe ktorých sa rozhodujú, kde budú nakupovať. Nielenže vkladajú svoje peniaze tam, kde sú ich hodnoty, ale čoraz viac sa zapájajú do značiek, ktoré uverejňujú obsah spojený s ich úsilím o udržateľnosť.

Graf o dôležitosti produktov orientovaných na účel po pandémii, zvýšené interakcie na sociálnych sieťach s témou udržateľnosti, a odporúčania pre marketérov.

#2 Travel

Cestovatelia sú ochotní zaplatiť prémiu značkám, ktoré sa starajú o životné prostredie. Mileniáli riadia tento posun, pretože uprednostňujú cestovné agentúry, ktoré využívajú postupy šetrné k životnému prostrediu na kompenzáciu svojich uhlíkových stôp.

Graf zobrazujúci nárast diskusií o uhlíkovej neutralite na Instagrame v USA v roku 2021. Na pravej strane je zoznam top hashtagov vrátane #carbonneutral, #sustainability, #climatechange, #ecofriendly a #sustainable.

Graf znázorňujúci dôležitosť udržateľnosti pre cestujúcich, najmä mileniálov, s percentuálnym nárastom od mája 2020 do augusta 2021. Text o očakávaniach cestujúcich a odporúčania pre marketingové značky.

#3 Electric Vehicles

Stále je pred nami veľa práce, pokiaľ ide o masové osvojenie elektrických vozidiel. Existujú však náznaky narastajúcej dynamiky, keďže členstvo v skupinách EV na Facebooku sa neustále zvyšuje. Od roku 2019 do roku 2020 sa ročné členstvo EV Group zvýšilo o 99 %.

Graf a text o udržateľnosti a elektromobiloch, ukazuje percento spotrebiteľov ochotných platiť za ekologické produkty, a odporúčania pre marketing.

Graf zobrazujúci rast členstva v Facebook skupinách súvisiacich s elektromobilmi od roku 2015 do 2020. Textová časť zdôrazňuje, že potenciálni kupci elektromobilov vyhľadávajú informácie od súčasných vlastníkov. Zvýraznený je nárast členstva o 99% v roku 2020. Odporúčanie pre marketérov je zapojiť sa do online komunít, ako sú Facebook skupiny, na podporu adopcie elektromobilov.

#4 CPG

Millennials a Gen X uprednostňujú značky CPG zamerané na znižovanie vplyvu na životné prostredie. Príspevky obsahujúce hashtagy súvisiace s udržateľnosťou získali 4,2-krát viac interakcií na príspevok ako iné príspevky od značiek CPG.


Infografika o ochote spotrebiteľov podporovať udržateľné značky CPG. Graf ukazuje ochotu platiť prémiu za ekologické produkty podľa generácií v USA. Text zdôrazňuje význam udržateľnosti pre značky a ich marketingovú stratégiu.

#5 Retailers

Mladší spotrebitelia prijímajú globálny trh udržateľnosti, ktorý pozostáva zo zelených technológií a aplikácií ako je čistenie vody, pretože sú ochotní zaplatiť viac za nákupy u maloobchodníkov, ktorí nakupujú produkty šetrne k životnému prostrediu a integrujú udržateľné obchodné postupy.

Infografika o dôležitosti environmentálnych otázok pre maloobchodníkov

Prečítajte si tiež

 

Ďakujeme za odber!
Čaká vás ešte jeden krok. Kliknite na potvrdzovací odkaz, ktorý máte v emaili.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr