Investícia do Instagram Reels

Investícia do Instagram Reels

Video je obrovskou súčasťou toho, prečo si ľudia užívajú Instagram. Používatelia ho používajú na vyjadrenie svojich myšlienok, spoluprácu s ostatnými a spojenie sa so svojimi sledovateľmi. Reels sú aj naďalej rastúcou a dôležitou súčasťou Instagramu a momentálne môžete do nich investovať ešte viac.

Kratšie, zábavné videá vám umožňujú inšpirovať sa trendami, vyjadriť sa publiku flexibilným (a zábavným) spôsobom a posúvať kultúru vpred. Reels sú aj naďalej najväčším prispievateľom k rastu používania Instagramu, keďže ľudia čoraz viac sledujú Reels, aby sa zabavili, prehĺbili svoje záujmy alebo objavili nových užívateľov.

Nový spôsob sledovania videa

Minulý rok Instagram odštartoval zjednodušenie videa na Instagrame zlúčením Feed Video a IGTV do jedného formátu – Instagram Video – aby bolo vytváranie a vyhľadávanie videí, ktoré máte radi, čo najjednoduchšie. V nasledujúcich mesiacoch plánujú investovať aj do zjednodušovania video formátov, vďaka čomu bude vytváranie a sledovanie videí na Instagrame ešte jednoduchšie – tak ako to už robíte s Reels.

Na začiatok dôjde k niekoľkým zmenám v spôsobe, akým ľudia pozerajú videá na Instagrame na základe spätnej väzby, ktorú Instagram dostal od používateľov. Bez ohľadu na to, ako budú videá vytvorené, budú mať možnosť sledovania cez celú obrazovku s možnosťou stlmiť ho jemným poklepaním po obrazovke. Vývojári Instagramu tiež pracujú na jednotnom spôsobe zdieľania videí, ktorý spája nástroje na tvorbu a ponúka nové spôsoby objavovania obsahu.

 

Buďte kreatívni s videom na Instagrame

Instagram priniesol aj odporúčania, ako vytvoriť správne video, ktoré na platforme zaboduje a získa si svojich sledovateľov. Inšpirujte sa, nech z video obsahu získate maximum.

Zvoľte krátke video

Užívatelia Instagramu milujú krátke, zábavné videá a vytváranie Reels je najlepší spôsob, ako to dosiahnuť.

Zamerajte sa na intenzívne prostredie

Optimalizujte svoj video obsah tak, aby sa zobrazoval vertikálne, teda na dĺžku. To znamená použitie zvislých videí s vysokým rozlíšením 9 x 16 bez okrajov, kde text nepokrýva väčšinu obrazovky.

Prvý dojem je dôležitý

Pritiahnite diváka do niekoľkých prvých sekúnd a udržte jeho záujem počas celého trvania videa. Prvé tri sekundy sú rozhodujúce.

Buďte konzistentný

Vytvorte si publikačný kalendár, ktorého sa môžete držať. Nemusíte uverejňovať video každý deň, len si zvolte tempo, ktoré vám vyhovuje. Konzistentnosť je kľúčová!

Vyhnite sa viditeľne recyklovanému obsahu

Užívatelia chcú na Instagrame vidieť Reels videá, ktoré sú jedinečné a vyrobené pre Instagram. Takéto videá sa považujú za najzábavnejšie a najinšpiratívnejšie. Vyhnite sa preto zverejňovaniu Reels, ktoré sú viditeľne recyklované z iných aplikácií (t. j. obsahujú vodoznaky).

Zvoľte správny materiál

Aplikácia Instagram neodporúča videá, ktoré sa zameriavajú na citlivý obsah, ako aj príliš komerčný a propagačný. Ďalšie informácie nájdete v Zásadách komunity a v Pokynoch pre odporúčania.

Videá na Instagrame sú skrátka a jednoducho veľkým lákadlom a veľmi používaným typom obsahu. Ak neviete čo by malo Vaše video obsahovať neváhajte nás kontaktovať a my Vám pomôžeme s celým contentom pre Vaše sociálne siete.

Ak neviete čo by malo Vaše video obsahovať, my Vám radi pomôžeme s contentom na sociálnych sieťach.

Kontaktujte nás na sales@ui42.com  

 

Prečítajte si tiež

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.