PR článok
Čo to znamená
PR článok je textový záznam, ktorý je vytvorený a distribuovaný s cieľom propagovať určitú osobu, organizáciu alebo produkt. Článok je zvyčajne napísaný v novinárskom štýle a publikovaný v médiách, ako sú noviny, časopisy, webové stránky alebo sociálne médiá.
Viac info
Hlavné znaky PR článku:
- Je napísaný v novinárskom štýle. To znamená, že je jasný, stručný a objektívny.
- Je založený na faktoch. PR článok by mal obsahovať pravdivé informácie o danej osobe, organizácii alebo produkte.
- Je propagatívny. PR článok má za cieľ zvýšiť povedomie o danej osobe, organizácii alebo produkte.
PR články môžu byť účinnou stratégiou public relations. Ak sú dobre napísané a publikované v správnych médiách, môžu pomôcť spoločnostiam a organizáciám dosiahnuť svoje komunikačné ciele.
PR články môžu byť napísané internými alebo externými PR odborníkmi. Interní PR odborníci majú zvyčajne hlboké znalosti o spoločnosti alebo organizácii, ktorá ich zamestnáva. Externí PR odborníci môžu mať širšie skúsenosti s písaním PR článkov a s publikovaním v médiách.
Najnovšie blogové články
Don’t Panic. Keep Moving. Ďakujeme za 2025!
-
22.12.2025
-
4 min čítania
Mesačný podiel návštevnosti e-shopov z AI asistentov 2025
-
16.12.2025
-
4 min čítania
Louie Case study: Keď prémiové krmivo stretne prémiovú platformu
-
02.12.2025
-
1 min čítania
Black Friday 2025 v číslach: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár
-
02.12.2025
-
4 min čítania
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP ako nástroj škálovania biznisu: 420% rast na poľskom trhu
-
05.11.2025
-
1 min čítania
Štátne sviatky a dni pracovného pokoja na Slovensku v roku 2026
-
31.10.2025
-
3 min čítania
Výpadok Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čítania
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!