PR článok
Čo to znamená
PR článok je textový záznam, ktorý je vytvorený a distribuovaný s cieľom propagovať určitú osobu, organizáciu alebo produkt. Článok je zvyčajne napísaný v novinárskom štýle a publikovaný v médiách, ako sú noviny, časopisy, webové stránky alebo sociálne médiá.
Viac info
Hlavné znaky PR článku:
- Je napísaný v novinárskom štýle. To znamená, že je jasný, stručný a objektívny.
- Je založený na faktoch. PR článok by mal obsahovať pravdivé informácie o danej osobe, organizácii alebo produkte.
- Je propagatívny. PR článok má za cieľ zvýšiť povedomie o danej osobe, organizácii alebo produkte.
PR články môžu byť účinnou stratégiou public relations. Ak sú dobre napísané a publikované v správnych médiách, môžu pomôcť spoločnostiam a organizáciám dosiahnuť svoje komunikačné ciele.
PR články môžu byť napísané internými alebo externými PR odborníkmi. Interní PR odborníci majú zvyčajne hlboké znalosti o spoločnosti alebo organizácii, ktorá ich zamestnáva. Externí PR odborníci môžu mať širšie skúsenosti s písaním PR článkov a s publikovaním v médiách.
Najnovšie blogové články
Čo je web development a kto je web developer?
-
03.05.2024
-
12 min čítania
Ako zlepšiť SEO a byť prvý vo vyhľadávaní?
-
03.05.2024
-
11 min čítania
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.