PR
Čo to znamená
PR je skratka pre Public Relations, v slovenčine práca s verejnosťou. Ide o strategickú komunikáciu, ktorá má za cieľ budovať a udržiavať dobré vzťahy medzi organizáciou a jej cieľovými skupinami. Cieľom PR je vytvoriť pozitívny imidž organizácie a ovplyvňovať verejnú mienku v jej prospech.
Viac info
PR zahŕňa širokú škálu aktivít, ako napríklad:
- Tlačové správy a komunikácia s médiami: PR manažéri informujú médiá o novinkách a aktivitách organizácie, aby získali pozitívne mediálne pokrytie.
- Organizácia eventov: PR manažéri organizujú rôzne podujatia, ako napríklad tlačové konferencie, semináre a workshopy, aby sa spojili s cieľovými skupinami a prezentovali im organizáciu.
- Spolupráca s influencermi: PR manažéri spolupracujú s influencermi na sociálnych sieťach a v iných oblastiach, aby šírili pozitívne posolstvá o organizácii.
- Sociálna zodpovednosť podnikov: PR manažéri sa zapájajú do aktivít sociálnej zodpovednosti, aby zlepšili imidž organizácie a posilnili jej reputáciu.
- Interná komunikácia: PR manažéri komunikujú aj so zamestnancami organizácie, aby ich informovali o novinkách a aktivitách a budovali ich lojalitu.
PR je dôležitý nástroj pre všetky typy organizácií
- Firmy: PR môže pomôcť firmám budovať silné značky, prilákať zákazníkov a zlepšiť ich reputáciu.
- Neziskovky: PR môže pomôcť neziskovkám zvýšiť povedomie o ich činnosti a získať podporu darcov.
- Vládne agentúry: PR môže pomôcť vládnym agentúram komunikovať s verejnosťou a budovať dôveru.
Ak chcete dosiahnuť úspech v PR, je dôležité mať jasne definované ciele a stratégie. Je tiež dôležité merať výsledky PR aktivít, aby ste mohli sledovať ich efektivitu.
Najnovšie blogové články
Čo je web development a kto je web developer?
Web development je dôležitá súčasť každej webstránky, ktorá chce v dnešnej dobe osloviť svojich potenciálnych zákazníkov. Ide vlastne o vývoj...
-
03.05.2024
-
12 min čítania
Ako zlepšiť SEO a byť prvý vo vyhľadávaní?
Ako zlepšiť SEO je otázka, ktorú si kladie každý e-shop alebo web, ak chce byť vo výsledkoch vyhľadávania na najklikanejších priečkach. Platí...
-
03.05.2024
-
11 min čítania
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
B2B a B2C sú dva pojmy, s ktorými ste sa v e-commerce a online marketingu určite stretli. Ak však doteraz presne neviete, v čom spočíva medzi...
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
V džungli digitálneho marketingu, kde sa odohráva neúprosný boj o zákazníkov, je Google Ads mocným nástrojom, ktorý vám môže pomôcť dosiahnuť...
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
Častá otázka nielen našich klientov. Ale aby sme sa dopracovali k odpovedi, poďme si zhrnúť, čo je to vlastne brand a čo sú “tie ostatné kampane...
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
PPC reklama je jedným z najpoužívanejších nástrojov online marketingu. Z anglického prekladu “pay per click” vyplýva, že za ňu inzerent platí...
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
SEO audit je komplexný dokument, ktorý preverí, ako na tom webstránka z pohľadu optimalizácie pre vyhľadávače stojí. Zostavenie takéhoto auditu...
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
Usability testing alebo testovanie použiteľnosti je spôsob ako odhaliť nedostatky, resp. bariéry vášho produktu alebo služby, ktoré často bránia...
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
Facebook reklama (Facebook Advertising/Facebook Ads) je dnes už bežnou súčasťou marketingového mixu. Častým problémom však býva jej nízka efektivita...
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
Vlastný eshop je možnosť, ako sa realizovať nielen popri zamestnaní, ale v prípade, ak sa vám biznis rozbehne, pokojne aj full-time. Ak vám ...
-
08.04.2024
-
7 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr