Pixel
Čo to znamená
Pixel je najmenšia jednotka, z ktorej sa skladá digitálny obraz alebo stránka na webe. Pixel sa používa na zobrazenie farieb a tvarov na digitálnej obrazovke.
Viac info
V marketingu a reklamnej oblasti sa pixel používa na sledovanie návštevnosti a interakcií s reklamami na webových stránkach. Napríklad, Facebook pixel je nástroj na sledovanie aktivity používateľov na webových stránkach, ktorý umožňuje reklamným kampaniam cieliť reklamy presne na cieľovú skupinu. Pixel môže tiež pomôcť pri optimalizácii reklám a zlepšení ich účinnosti. Napríklad, môže sa použiť na sledovanie konverzií, ako sú stiahnutia aplikácie alebo objednávky v e-shope, a na získavanie informácií o tom, ako používatelia reagujú na reklamy.
Najnovšie blogové články
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Tento rok oslavujeme okrem iného AI 27. výročie
-
17.03.2024
-
6 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.