Pixel
Čo to znamená
Pixel je najmenšia jednotka, z ktorej sa skladá digitálny obraz alebo stránka na webe. Pixel sa používa na zobrazenie farieb a tvarov na digitálnej obrazovke.
Viac info
V marketingu a reklamnej oblasti sa pixel používa na sledovanie návštevnosti a interakcií s reklamami na webových stránkach. Napríklad, Facebook pixel je nástroj na sledovanie aktivity používateľov na webových stránkach, ktorý umožňuje reklamným kampaniam cieliť reklamy presne na cieľovú skupinu. Pixel môže tiež pomôcť pri optimalizácii reklám a zlepšení ich účinnosti. Napríklad, môže sa použiť na sledovanie konverzií, ako sú stiahnutia aplikácie alebo objednávky v e-shope, a na získavanie informácií o tom, ako používatelia reagujú na reklamy.
Najnovšie blogové články
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Optimalizácia dát v Ahrefs: Kľúčom sú MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čítania
Rýchlosť webov našich klientov sme zlepšili o viac ako štvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čítania
Red flagy v spolupráci s agentúrou
-
06.10.2025
-
4 min čítania
ChatGPT Shopping: čo to je, kto ho má dnes a ako sa naň pripraviť (aj mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čítania
Na čo si dať pozor pri prechode na novú e-commerce platformu: 6 najčastejších chýb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čítania
Upterdam 2025: e-shop pre e-shopy, aj celú komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čítania
Čo je to server-side Google Tag Manager a prečo by vás mal zaujímať?
-
18.09.2025
-
4 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!