Organická návštevnosť
Čo to znamená
Organická návštevnosť predstavuje počet návštev webovej stránky alebo iného online obsahu, ktorý bol získaný bez použitia platených reklám. Táto forma návštevnosti je zvyčajne získaná pomocou kvalitného obsahu a optimalizácie pre vyhľadávače.
Viac info
Organická návštevnosť má výhodu v tom, že návštevy sú získané zásluhou kvality a relevancie obsahu, a nie platenou reklamou. To môže byť dôležité pre firmy alebo organizácie, ktoré nemajú dostatočný rozpočet na platenú reklamu a snažia sa zvýšiť návštevnosť svojej webovej stránky pomocou organických metód. Na druhej strane, organická návštevnosť môže byť pomalšia a náročnejšia na získanie ako platená reklama. Tiež môže byť ťažké udržať organickú návštevnosť na konzistentnej úrovni, pretože vyhľadávače sa neustále menia a vyvíjajú sa algoritmy, ktoré určujú, ktoré stránky sa zobrazia na prvých pozíciách v rámci výsledkov vyhľadávania.
Najnovšie blogové články
Budovanie značky a výkon nemusia ísť proti sebe, chcite Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čítania
Novinka: Zoznámte sa – toto sú kreatívci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čítania
Prípravy na Black Friday v plnom prúde: Nezabudli ste na nič?
-
15.10.2025
-
5 min čítania
Optimalizácia dát v Ahrefs: Kľúčom sú MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čítania
Rýchlosť webov našich klientov sme zlepšili o viac ako štvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čítania
Red flagy v spolupráci s agentúrou
-
06.10.2025
-
4 min čítania
ChatGPT Shopping: čo to je, kto ho má dnes a ako sa naň pripraviť (aj mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čítania
Na čo si dať pozor pri prechode na novú e-commerce platformu: 6 najčastejších chýb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čítania
Upterdam 2025: e-shop pre e-shopy, aj celú komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čítania
Čo je to server-side Google Tag Manager a prečo by vás mal zaujímať?
-
18.09.2025
-
4 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Ďakujeme za odber!