Organická návštevnosť
Čo to znamená
Organická návštevnosť predstavuje počet návštev webovej stránky alebo iného online obsahu, ktorý bol získaný bez použitia platených reklám. Táto forma návštevnosti je zvyčajne získaná pomocou kvalitného obsahu a optimalizácie pre vyhľadávače.
Viac info
Organická návštevnosť má výhodu v tom, že návštevy sú získané zásluhou kvality a relevancie obsahu, a nie platenou reklamou. To môže byť dôležité pre firmy alebo organizácie, ktoré nemajú dostatočný rozpočet na platenú reklamu a snažia sa zvýšiť návštevnosť svojej webovej stránky pomocou organických metód. Na druhej strane, organická návštevnosť môže byť pomalšia a náročnejšia na získanie ako platená reklama. Tiež môže byť ťažké udržať organickú návštevnosť na konzistentnej úrovni, pretože vyhľadávače sa neustále menia a vyvíjajú sa algoritmy, ktoré určujú, ktoré stránky sa zobrazia na prvých pozíciách v rámci výsledkov vyhľadávania.
Najnovšie blogové články
Ako nastaviť Facebook Conversion API (CAPI)
-
08.09.2025
-
2 min čítania
CRO: Ako škálovať výkon vášho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čítania
Mesačný podiel návštevnosti e-shopov z AI asistentov 2025
-
05.09.2025
-
2 min čítania
10 tipov, ako nezlyhať na vrchole e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čítania
Ako predávať cez marketplace?
-
26.08.2025
-
14 min čítania
Aj malý asistent dokáže urobiť veľké divadlo: návštevnosť z AI je kvalitnejšia, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čítania
Optimalizácia webových stránok pre AI: Ako upraviť obsah a technickú stránku vášho webu?
-
07.08.2025
-
14 min čítania
Ako efektívne predávať cez Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čítania
Google aj Bing začínajú indexovať príspevky z Instagramu: Čo to znamená pre značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čítania
Optimalizácia webových stránok pre AI: Ako byť viditeľný a citovaný AI nástrojmi?
-
23.07.2025
-
9 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.

Ďakujeme za odber!





