Organická návštevnosť
Čo to znamená
Organická návštevnosť predstavuje počet návštev webovej stránky alebo iného online obsahu, ktorý bol získaný bez použitia platených reklám. Táto forma návštevnosti je zvyčajne získaná pomocou kvalitného obsahu a optimalizácie pre vyhľadávače.
Viac info
Organická návštevnosť má výhodu v tom, že návštevy sú získané zásluhou kvality a relevancie obsahu, a nie platenou reklamou. To môže byť dôležité pre firmy alebo organizácie, ktoré nemajú dostatočný rozpočet na platenú reklamu a snažia sa zvýšiť návštevnosť svojej webovej stránky pomocou organických metód. Na druhej strane, organická návštevnosť môže byť pomalšia a náročnejšia na získanie ako platená reklama. Tiež môže byť ťažké udržať organickú návštevnosť na konzistentnej úrovni, pretože vyhľadávače sa neustále menia a vyvíjajú sa algoritmy, ktoré určujú, ktoré stránky sa zobrazia na prvých pozíciách v rámci výsledkov vyhľadávania.
Najnovšie blogové články
Čo je B2B a B2C a aký je medzi nimi rozdiel?
-
24.04.2024
-
8 min čítania
13 Tajných nástrojov pre optimalizáciu kampaní Google Ads: Ako na online dominanciu?
-
17.04.2024
-
5 min čítania
Koľko z marketingového budgetu dávať na brand?
-
16.04.2024
-
6 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
15.04.2024
-
8 min čítania
SEO audit odhaľuje slabé miesta: Ako na kvalitnú SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
20 min čítania
Testovanie použiteľnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
7 min čítania
7 tipov pre eshopy, ako vyťažiť z Facebook reklamy maximum
-
14.04.2024
-
5 min čítania
14 tipov, ktoré vám pomôžu rozbehnúť váš eshop
-
08.04.2024
-
7 min čítania
UX dizajn: 13 zistení ako vylepšiť formuláre na web stránkach
-
08.04.2024
-
10 min čítania
5 základov pre správne škálovanie vášho e-commerce podnikania
-
02.04.2024
-
14 min čítania
Nenechajte si újsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.